:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, June 17, 2011

:: Kasih yg Suci @ Nora Elena ::

Assalamualaikum..


Happy ending (",)

.....

watak Seth Tan dlm drama ni mengingatkan aku pd incik bf tersyg.. hihi awk..sy syg awk ketat2~

kl bercakap.. tak penah nk tinggi suara.. aku je kdg2 moody tak tentu pasal.. nk kata pregnant tak pulak.. kih3.. 

pape pn aku nk ckp cte ni sgt best !! setuju tak ??

.....


sesiapa yg terlepas nk tgk kt tibi td bleh tgk kt !! SINI !!



opppss sory awk TERtido lmbt pulak..larikkkkkkk ngeh3~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

12 comments:

Hanis MY said...

ala sweetnya dia dgn boyfie dia bs la cmtu... wahh tensi2 dah tgk smp abis akak br ep 17 tau hukhuk

najihatussolehah said...

ske aaron..:)

Cik TeN10 said...

k. hanis

haha.. stdy2 jgak nora elena ttp xleh tggal.. kih3

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

ske jgak :)

ash said...

oo..tito lwt lyn cite nora elena..lom tgk lg, kna tgk gk nihh
syg gf sy jg.. :)

Far8 budak baik said...

nasib baik kau tak bagi tahu
ending cerita ni mcm ner..
sebab aku tak abis tgk lagi..
grrr..tgk kat tenet je..
kat tb dah habis dahh..
grrrr..jeles ahh

Cik TeN10 said...

ash

msti tgk.. rugi x tgk tau ^^

Cik TeN10 said...

Far8

haha.. ni yg tbe2 rsa nk gtau nih.. kih3 XD

d_LA said...

ketinggalan lak rs student obesi pun lyn cite noraelena ni..serius dla x pnh tgk..huhu

Cik TeN10 said...

d_LA

haha.. nseb bek ternet laju.. kl x xleh tgk jgak.. rugi tau dyla xtgk.. hihi

zati embong said...

alala sweetnya.jat doakan dia betul2 jodoh fatin.

Cik TeN10 said...

jat

inysaAllah.. jat doa2kan la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...