:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, November 24, 2010

:: Jalan2 part 1 ::

hye.. (",)
today aku nak bwak korang semua jejalan kat Universal Studio Japan..
USJ ni antara tempat yang famous lah among tourist yg datang ke Japan..
rugi lah kalau dtg jepun tak menjejakkan kaki ke sini kan..
seriusly best sangat2..
lagi best kalau gi by group..
nak tau lebih lanjut klik sini


dalam gambar ni adalah my friends..
can you see?..
tiap2 hari aku dikelilingi dengan jejaka2 kacak..


macam biasalah..
tak sah la kan kalau tak amik gambar sbg kenang-kenangan..
aku mmg gila bergambar!..(walaupn xlayak utk jd model!)
ni kat pintu masuk dia..


comel gile binatang nih!..
nak je aku tarik mafla die sampai tercekik!hahah
ehh2..
aku terpikir nt kalau aku dah ada anak..
anak aku tgk gmbar ni..
mesti die ketawa kan?..
huhu childish me..


yeahhh!!
lets go Back To The Future!!
ada macam2 lagi benda leh naik..
roller coaster dia menggerunkan!
bg sejuta pn aku tak naik!!
kalau naik boleh muntah hijau aku!..huhu
silap2 luruh jantung tak pun teringgal kt ats!..haha


time ni baru lepas naik Jurrasic Park The Ride!
huhu abes basah tudung aku..
member aku lg kesian..basah dr atas smpi ke bawah..
thanks to her..
aku basah tudung je sebab dia peluk aku..
haha..selamat baju aku..
kalau tak mmg kena simbah jgak la..haha



ni posing je lebih..
tak masuk pun kt dalam nye..haha


aku berkesempatan tgk Shrek4..
best sgt2..
mmg 4D abes lah..
menatang keldai bodoh dia bersin sembur abes kt muka kitorang..
setiap kali kuda lari kerusi kt panggung tu pun gedik2 je..
serius terasa mcm kita plak alami benda tu..
real gila!
aku bg 5 bintang!!sgt2 besh..
jamin xkn ade yg bleh tdo nye kl layan 4D!
kl tido jugak tak tau nk kata pe la..


alamak!!
kantoi plak brg shopping..
bkn ape..geram kot tgk bnda2 comel nih!
tgan terasa gatal je nk beli!
1 beg jugak la aku borong..
ade la cenderahati sket..


malam lagi meriah dan cantik!!
penuh lampu2..
tapi da penat da time ni..
dari pagi smpai ke malam kan..
longgar jugak la skru kaki aku..huhu

tu je kot nak kongsi..
byk sgt gmbar..
xupaya nk boh semua..
tapi seriusly best sgt2!!
sapa yg nk datang melancong kt jepun ni aku syorkan dtg sni!
daa~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

mhbh said...

krim beli kete tu sebuah..msti lajuuu

Cik TeN10 said...

laa..sebuah je?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...