:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, November 6, 2010

::Asam garam::



ting tongggg!!!!jam kat dinding dah menunjukkan pukul 5 petang..


sepasang suami isteri baru pulang dari keja dengan muka yang agak ketat..si isteri muka ketat sebab semak perut tengok rumah bersepah xberkemas ditambah dengan piggan mangkuk yang melimpah dr sinki dapur!...yang si suami pulak muka ketat sebab tak tahan nak berak!!haha tipu!!...


si isteri ni letak je bag terus masuk dapur...yang si suami pulak keluar ja dari toilet dengan muka yang lega terus melanyakkan punggung di sofa..duduk silang kaki buka tibi rilex ja tengok tibi...


si isteri ni penat kan..muka ketat lagi..tengok plak si suami dok senang lenang tengok tibi..panaih wooo...


" Abang ni balik je kerja, tak nak langsung tolong saya siapkan kerjarumah. Baca suratkhabar, menghadap TV, itu jelah yang awak tahu. Kitakansama-sama bekerja bang. Saya pun penat macam abang juga.Sekurang- kurangnyabuatlah air kopi sendiri, bukannya susah pun. Tukarkan lampin anak ke,ringan sikit kerja saya ni. Nak masak lagi. Abang juga yang nak makannanti... pot.. pet.. pot.. pet..... 


"ish awak ni kalau 1 minit tak membebel tak boleh ke?..panas telinga saya awak tau x..kembang semua taik telinga saya dengar awak membebel tau!..kalau dulu saya kawin dengan minah senget tu pun bagus..xde la tiap2 hari bengkak telinga saya!.."


"ok fine..kalau abang nak sangat kawin dengan minah senget tu pergilah!..tapi saya nak mintak cerai dulu sebelum abang kawin dengan dia!muktamad!!"


"awak ni kan..asal gaduh je minta cerai..asal bertekak je minta cerai..apa kata kalau awak minta gelang ke..bagus la jugak kan.."


"hurmm..bagus jugak idea abang tu kan..kalau macam tu saya nak gelang sampai penuh lengan boleh?.."terus hilang rasa marah si isteri..nak dpat gelang punya pasal..haha


si suami pantas bangun dari sofa lalu mengambil kunci motor...


"ehh abang nak ke mana tu?.."tanya si isteri..


"nak pergi kedai Pak Mat..nak belikan gelang untuk awak la.."


10 minit kemudian smpai la si suami ni kat umah dengan dua kotak gelang getah..!hahaha panas je si isteri ni..tu la..lain kali nak minta pape cakap la bagi spesifik kan..cakap gelang..macam2 gelang ada kat dunia ni kan..gelang getah..gelang rotan pun ada...haha


k lah..nak tito..nite everybody..muahh~~





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

mhbh said...

ok ape gelang getah..murah pn murah..
2 ringgit da pnuh tgn..hehehe

fatin said...

tapi saya tanok...saya nak gelang emas asli!!!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...