:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, November 26, 2010

:: Secret Admirer?? ::

elloo semua!!!
balik kelas td tak tau nk bat pe..
lending2 tas katil jap..
then TERberangan..

korang ada secret admirer x?...
hurmm...aku???
ntah la..rsa cm xde kot..
aku rsa kan aku ni pelik..
sebabb..
aku xminat nak usha2 para2 jejaka..
haipppp!! i'm not lesbian okay!!!
tak rasa malu ke?
dok usha2 then buat gedik2???
wekkkss..
tlg sket i'm not that type!
so korg tak yah la sibuk dok tanya aku ada secret admirer ke x..


aku teringat time ari last sekolah..da dpt result UPSR time tu..
seronok gile kot berjaya dgn cemerlang gemilang n terbilang!!
alhmdllah..(",)
cm biasa la aku tiap2 ari merempit ngn beskal buruk aku ulang alik ke sekolah..
dari darjah 4 kalu xsilap aku start merempit ke skolah..

aitttt?pe bnda ni?..
aku ternampak 1 helai kertas dlm raga beskal aku yg senget..
ingtkn ade org xpuas hati ke ape ke..
skali buka2...

"Saya suka awak.."

aku bca tanpa perasaan..
hahah kesian kan..


sape la yg suka aku ni kan..
aku terus buang kertas tu dalam tong sampah..
sorry i'm not interested!
cara dah basi la weiii
tak romantik langsung!
tapi bl pk2 balik baru darjah 6..
masih hingusan lg..
mna tau romantik segala bagai ni kn..

lain la kalau sekarang kan..oopppssss!!!!
haha


siapakah yg akan berjaya menusuk hatiku ini?..
cewahhh..ayat xleh blahkan..

pendek cerita..
aku manja n sensitif..
so sape2 rasa yang rasa diri kau tu tak pandai memujuk..
tak tahu nak amik hati aku..
jangan harap la nk dpat tackle aku!
amaran keras dari tuan punya badan!
~sekian~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

akubersamaCahya said...

aku pun xde. huhuhu
sedih?? hahahahh

fatin said...

hahaha..bl pk2 blik kesian lak..mentah2 aku tolak..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...