:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, November 27, 2010

:: I love dot dot dot ::


~lOvE~

of course i love my family!!!
my best friend and my friends...
and tetttttt..haha

sebenarnya kan aku nk cakap sal hipokrit!!!
org yang bermuka-muka nih!!
hasihh geram aku!


contohnye lah kan..
ini adalah cerita rekaan semata2 tak ada kaitan ngn yg hidup atau yg mati..
aku namakan dia ni minah la..
kat universiti minah ni bertudung labuh..
xpenah miss solat jemaah kat surau..
bagus la kan..
ok..
dia ada dua belog..
satu belog dia ni sgtlah sejuk hati baca..
penuh lah dgn tazkirah dan nasihat2..
alhamdulillah..
lagi satu belog???
no komen lah..
cerita dia xabes2 berkisar ttg lelaki..
kejap suka laki ni kejap minat laki tu..
kejap laki tu minat dia..
macam2 lah..

dia ni aku kategorikan org yg hipokrit!!!
sebab nk jga status dia..
kat depan len belakang len..
pantang betul aku..

perlukah begitu????

apa salahnya kalau jd diri sendiri??
tak penat ke berpura2...?
selagi tak kantoi xpe la..
kalau da kantoi..
i don't think yg org akan respect dia..

kesimpulannya
jadilah diri anda sdri..
xpayah la susah2 nak berlakon kn..
tak dapat ape pn..

so..
i just wanna say that I love to be myself!!!
hope that u all accept me for who i am..
(",)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 comments:

yuki said...

same thinking...im hate hypokrit too..nahas i kerjekan kalo kantoi...

fatin said...

;)

Mata Hati said...

tapi ramai yang tak sayangkan diri sendiri.. :)

Anonymous said...

aku dah berpunye..gembirenye hati..

ash said...

Yupp..it is better to be hated for what we are than 2 be loved for sumthing we are not...(",)

Izzati Ishak said...

fatin...gambar burung 2 ekor tu penah jd wallpaper laptop zati..hee~

a'ah..setuju..jangan lah hipokrit..
hidup pun jd x tenang..

i love u fatin, for who u are.. :))

Cempakamelati said...

orang camni ramai disekeliling kita...memang geram ..memang tak suka..

fatin said...

mata hati : ;)

anonymous : ohh congrates ya!(",)

ash : i like that!!!!

izzati : comel kan?..hihi..thanks zati..love u too...

cempakamelati : sabo ye..kite jdn jd cmtu..hihi

~aLiYa~ said...

tin, mcm penah kudengar cita ini. tapi di mana ya? hahhaha

fatin said...

~aLiYa~ haippp..ahah..of course la yang..kita mna da rahsia..aishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...