:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, January 28, 2011

:: Nak x kita wat cmni ?? ::

perbualan antara aku dan member aku .. A stand for me and H stand for him ..


H : ehh nanti kalau gi picnic.. nak tak kita wat camni ?..


A : buat macam mana ?..


H : setiap orang kena bawak makanan yang dimasak sendiri !..haaa baru best ..


A : orite ! set !..



ohh.. dah lama aku tak gi picnic.. kalau dulu time cuti sekolah mesti gi picnic dengan family.. selalunya kat air terjun lah.. bawak bekal.. nasi ngan lauk ke.. bihun goreng ke.. then ade keropok2.. lagi besh kalau dapat bakar aym ke.. rindunya..! bila la agaknya dapat gi picnic lagi ye.. selalu aku balik cuti sume orang xcuti pulak.. sedih2.. 


sekarang mesti meriah kat rumah .. ye lah cuti Raya Cina 1 week !.. oh jeles nya .. aku kat sini kena struggle utk exam ... start rabu depan ..pray for me ya .. 


kepada sahabat berbangsa Cina Happy Chinese New Year aku ucapkan.. and selamat bercuti untuk anda semua .. (",)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

Sca Ndx said...

happy chinese new year :)

Unknown said...

kat sana ada air terjun tak?
nanti share lag gambar air terjun tu...

Cik TeN10 said...

Sca Ndx

Happy2 !! nk ang paw !! hehe

Cik TeN10 said...

MataHati

ada2 .. ok nanti sy share okeh ..

Raji and Yeen said...

hohoho bestnya bercuti~~~
;D

Cempakamelati said...

Hmmm best nya bercuti kat tempat cam gambar tu..lama dah tak gi bercuti ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...