:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, January 19, 2011

:: Ada aku kesah? ::


" wanginya awak kentut! kentut selalu pun tak pe u..             i suka .."

" you la paling cantik/hensem .. beruntung tau i dapat you yang hot ni tau .. i janji akan sehidup semati dengan you..! "

" untuk you.. i sanggup buat apa sahaja .. lautan pun sanggup i renangi .. "


perghhh..time bercinta semuanya manis belaka..sampai kentut pun bau sedap..ayat-ayat pun manis trang tang tang gitu!.. berkepit ja dua ploh pat jam..tak leh nak berenggang langsung sampai setan nak menyelah pun tak leh..terlampau rapat sangat..last2 kt paper bersepah ja berita pembuangan bayi..kejam gila!..kalau korang berada kat tempat baby tu apa korang rasa?..tak pasal2 kena buang..padahal dia tak berdosa pun..kejam betul..!

*************************************************************************

bercinta bercinta jugak..tapi jangan la sampai tak jaga batas pergaulan..mana maruah diri kita?..kesian mak ayah kita kerja susah payah bagi kita pelajaran..last2 anak melingkup..hancur hati mak bapak..dah kena conteng arang kat muka 1 pasal..anak pulak melingkup..apa nak jadi?..

*************************************************************************

elehh Cik TeN10 ni..cakap pandai..macam la dia tak bercinta!..bleh blah r kn!..

ok..itu aku tak nafikan..tapi aku still jaga batas pergaulan..jgn ingt senang2 nk dapat sentuh aku okay!..mahal woo calar sket siap kau!..aku saman!..

wowowo aku bukan kereta ka..calar bleh pi boh cat lain..tidak!..tidak!..

actualy aku tak nyesal sgt kalau aku putus cinta sebab aku ni tak cantik..aku ni tak open minded..ye lah dating pun tak leh pegang2 tangan..mana romantik gitu kan?..

ada aku kisah?..

~sekian terima kasih~

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

Unknown said...

masa bercinta semua indah..
masa baru-baru kawin sungguh romantik..
lepas ada anak, lantak ko lah..hehehe

jaga kesopanan sebagai wanita amelayu dan islam.. tu yg penting

Cik TeN10 said...

haha...betul2...

of course! (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...