:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, January 16, 2011

:: Kartun dulu-dulu ::

jom..teman Cik TeN10 layan cerita Usop Sontorian!..da lama woo tinggal kartun nih!..




haa..macam mana?...
korang suka tak cerita kartun USOP SONTORIAN ni?..
sekarang dah takde dah cerita kartun ni..Cik TeN10 masih ingt lagi..dulu masa kecik-kecik kartun ni la antara yang top skali..

dulu-dulu bukan macam sekarang..dulu-dulu tak banyak sangat cerita-cerita kartun....yang masih aku ingat Usop Sontorian, Anak-Anak Sidek..mmg menjadi kesukaan aku lah ni!..

bila tengok balik cerita ni kan..aku suka sebab banyak sentimental valuenya..nanti kalau aku ada anak pun aku tak halang anak2 aku untuk tengok cerita kartun yg macam2 ni...sebab ada nilai-nilai murni dan pengajaran yang dapat diambil dan dijadikan teladan kan..

lagi satu aku suka cerita Usop Sontorian ni sebab suasana kehidupan budak2 kat kampung..ye la aku dulu membesar kat kampung jugak..so bila tengok balik cerita ni mula la keluar kt kepala otak aku satu per satu kenangan masa kecik-kecik dulu..Cik TeN10 nakal tau masa kecik-kecik dulu! hee (^.-) tapi takleh la cerita..malu la Cik TeN10 !..daa~~

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

9 comments:

Un Phat Lee said...

anak2 sidek....favorite gua oo dulu...

Cik TeN10 said...

Un Phat Lee : (",)

Mata Hati said...

kartun kegemaran ku waktu zaman sekolah dulu. mmg femes habis masa tu. teringat lagi kat ayam belaan usop yg bernama selebet tu..hehe

sang kelembai said...

huahuahua..
usop santorian..
lame gyle xtgk woo..
tumpang tengok ea..
:D

Cik TeN10 said...

Matah Hati : haha..still ingt lg ehh..mmmg best!

Cik TeN10 said...

sang kelembai : sila2.. :)

sang kelembai said...

huhuhu..
oke2.
time ksh ek sbb mengizinkn sy tok menonton kartun di cini..
kalu bley mskkan le lg byk2 bley tgk same2..
huahuahua
wat berat blog awk je an an an...
:D

Cik TeN10 said...

sang kelembai : welcome :) btw i dh kasi link kt ur shoutbox.check it out ea

sang kelembai said...

wokey2..
dpt sudah...
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...