:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, January 14, 2011

:: L.e.L.a.k.I dan E.G.O ::

perghh tajuk entry aku mesti buat jejaka2 kecak di luar sana panas kan?!..
haha..ada aku kisah?..hati aku lagi panas beb!!!


LeLakI dan E.G.O ..
memang sahabat baik lah!..betul tak?..
elehh..kau mmg ego kan..tanak mengaku!..takpe2...

kenapa hati aku panas sampai berasap2 ni haa?..kenapa2?..

sume gara2 L.e.L.a.k.I dan sahabat baiknya E.G.O!!! grrrrr
kalau boleh nak je aku bom biar hangus hitam legam!! hehh!..

tipu ahh kalau kau cakap kau tak ego!..
sume org ada ego..yang berbeza hanya lah tahap ego yang ada pd diri masing2..

salah ke kalau sekali sekala rendahkan ego kau bila kau buat salah?..
apasal la takut sangat nak minta maaf kalau dah terang2 kau buat salah?..
kenapa?..takut jatuh saham?..boleh blah r weii!..pergi lingkup ahh kau dgn ego kau tu!!
aku tak heran langusng!!

dah la buat salah..tak ngaku satu hal..
minta maaf pun tak!..
siap leh rilex..cool je..! 
geram sungguh aku!..

panas beb panas!!!..aku pun ada ego jugak..tp pada2 r kn..takyah la over2 sgt kan..
apa faedahnya nak ego tinggi melangit?..
cuba habaq mai sini?..apa faedahnya?..
tak faham betul aku ngn lelaki yg ego tinggi ni..
kau nak apa haa?..nak penampar???

so..kepada para jejaka kacak lagi macho di luar sana tu
aku nak pesan sket kat ampa sume..
dengan gf ampa tu tak yah la nk ego tinggi2 sangat..
rendah2kan lah sket keegoan tu ea..
tak ilang aihh macho ampa tu..
gentleman what?...kan?..



ok..fullstop!!..
dah lepas geram aku nk tido!!! zzzzzzzzz~~~

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

8 comments:

yuki said...

chill dude..chill...when u r under stress n tension...its good to let it all out...nice try...n the most important is..try to smile...(^0^)/

Cik TeN10 said...

yuki : i think i know you!!..haha (^.-)...by the way..thanks!!! i'm trying..coz i have someone special who really love me now!...

yuki said...

hahaha...u know me??of coz laa...coz u know me well right...k..b well soon..take care..

Cik TeN10 said...

よく分かったよ!!!有り難うね。。(",)

Zhafran Vengence said...

ego bila kita buat salah mmg x guna sekupang mahupun seringgit mahupun sebarang nilai matawang..huhu xD
tapii..bila ego pada org yg buat salah pada kita adalah best..he3 :P

Cik TeN10 said...

Zhafran : grrrrr..
geram!..geram!..geram!..
haaa ego la lelama sgt..kang dikebas org baru padan muka!!wekkkk

Zhafran Vengence said...

kalau dikebas..cik tenten kan adaaaaa..he3 ;)
wekkkkkk :P

Cik TeN10 said...

Zhafran : LoL..bleh plak cmtu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...