:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, January 30, 2011

:: Saudagar Selipar dan Kari Ikan ::


huahua.. meleleh air liur aku tgk pic kat atas ni.. celik2 mata pagi tadi.. ngidam sorang2 nk makan kari ikan.. kari ikan nenek aku mmg mantap abes!.. xde sape boleh lawan nenek aku punya kari ikan.. tu bg aku la kan.. selera aku.. 


aku tengok nenek aku masak ngan mak aku masak.. sama ja cara depa masak.. tapi rasa tak sama babe!.. walaupun resepi dan sukatan sama.. tangan lain rasa lain.. tu lah orang kata air tangan tak sama kan.. 


besh je tengok nenek aku masak.. dia men campak-campak ja.. tapi sedap gila.. aku makan sampai tambah2.. tapi dok keding cmni la jgak.. makanan aku makan banyak2 tu pi tang mana pun tak tau.. 


tutup cerita sal kari ikan.. aku nak promote sket kt ampa sume.. ade sorang member aku yg gigih ni haa.. sekarang dia buat bisnes.. meh aku tunjuk sket gambaq kat ampa noh..




kepada sesiapa yang berminat bleh klik kat tibi anda okeh.. aku pun da beli!.. aku ni kdg2 simple ja.. seluar jean + t-shir then saruk selipar .. takde nk paki heel segala mak nenek .. kalau time rajin terlebih ja aku pakai cantik2 sket .. *masalahnya cantik ke* ??? hahaha


so.. pesanan dari penaja .. belilah yang original .. (",)



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

Farhan Zulhusmi said...

owh....air tangan tu...memang pon...air tangan laen2.....
eh2....promnotion selipar...hehehe...

Cik TeN10 said...

Farhan Zulhusmi

air basuh tangan pun lain jgak .. hihi

tlg promote utk mmber .. (",)

Raji berkata said...

air tangan mamak pun lain juga dgn air tangan org biasa
entah kenapa roti canai mamak buat rasa mcm lagi sedap jer

ps: sliper jepun ke ni?
hak2

Cik TeN10 said...

Raji

hakhak.. kdg2 risau jugak nk makan mamak punye..

tak2 .. ni Malaysia punya ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...