:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, May 29, 2011

:: Aku ketinggalan ::

Assalamualaikum semua.. 

aku tengah terkilan ni .. sedih gila kot..
sebab aku dh ketinggalan untuk menonton movie2 best kt pawagam !!


Nur Kasih The Movie

aku rasa cite ni adalah antra cite melayu yg the best !! msg yg nk disampaikan tu sgtlah mendalam.. tgk cite ni membuatkan aku rasa nk kawin cepat2 !! haha *gelojoh la anak dara sorg ni* kih3

Fast 5 !! 

aku minat gile cte ni.. aku follow dr awl lg cte ni..
sbb aku suke tengok diorg racing !! hero plak hensem !! hihi

Kungfu Panda 2 !!

dgr cite Kungfu Panda 2 lg mantop dr Kungfu Panda 1 .. ni yg buat aku rsa nk tgk jugak ni !! cepat la aku nk donlod ni.. huhu


korang dah tengok ke sume cite ni ?? ke ade yg masih ketinggalan mcm aku ni ?? kih3
 selain dr cite2 kt atas ni ade lg tak cite best yg korg nk suruh aku donlod ?? 
ce cite ce cite .. hehehh O.o
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

18 comments:

Gimi said...

dua2 cite x tgk lagi...

Unknown said...

Baa~ CAK!!

Nur kasih? Erkk..

lady-D said...

HAHA..DLA PUN SM LA TEN..SINI XDE PANGGUNG..SO, TGU DOWNLOAD JE LAH..

hamzah ian said...

kungfu panda serius best

Unknown said...

atin.ak pun belum tgk.nak donlot katne eh?

Unknown said...

apik dah!!
hehehe..
tak nak citer..nanti tak bes biler awak tgk nanti..haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jom download beramai2...

Cik TeN10 said...

Gimi

tggu ape lg.. tgk2! hihi

Cik TeN10 said...

Azroy

knpe ?? ade mslh ke? >.<

Cik TeN10 said...

d_LA

haha.. yeayy !! ade geng !! give me 10 dla !! O.o

Cik TeN10 said...

hamzah

bakal di donlod.. kih3

Cik TeN10 said...

echah

utorrent lah.. kl nur kasih kt jiwang.org

Cik TeN10 said...

apik

jeles2 !!

tgk xajak pn.. huhu betul2 jgn cte .. nk tgk sdri.. hihi

Cik TeN10 said...

meniti senja

jom3.. jom heboh2,, kih3

mOon EyEzS said...

cerita KARAK pOng best..ada mylOvely shahir lagi 2...

zati embong said...

tiga2 citer jat x tgk lagi.haha alamatnya tunggu ofismate dwnload lah.hihi

Cik TeN10 said...

mOon

haha i nk ngorat la shahir u tu bleh ?? kih3

Cik TeN10 said...

jat

olohh jat ni.. busy ekk? ajk la ofismate g tgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...