:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, May 22, 2011

:: Bagaimana pula dgn kita nanti ?? ::

Assalamualaikum


sedih baca berita ni..

tapi dari satu sudut..
mulianya pengakhiran hidup mereka ini..
nyawa ditarik dalam keimanan..

bagaimana agaknya pengakhiran hidup kita ??

sama-sama lah kita muhasabah diri..

mari kawan2 kita beristighfar (",)



semoga hari ini lebih baik dari hari semalam..
dan hari esok lebih baik dari hari ini


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

18 comments:

si para para said...

betul tu.. mereka mendapat syahid.. kita? semoga umur yang berikan ini tidak di persiakan...


harap cik ten10 sehat dan sejahtera hendaknya..

sekali dtg sini, dah berubah lagi.
(tanda lama tak datang sini)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

beringat la...
same2 kite...

apik pehe said...

setiap apa yang berlaku..mesti ader hikmahnyer

mOon jOhari said...

...tengOk berita semalam mOon nanges....x buley la tengOk mcm ni...sedey....

Cik TeN10 said...

si para para

amin.. insyaAllah :)

alhdllah sihat2 aje.. hihi

tu lah.. lama sgt menghilang.. ^.^

Cik TeN10 said...

meniti senja

yup.. :)

Cik TeN10 said...

apik

kita harus terima dgn redha.. :)

Cik TeN10 said...

mOon

fatin bce kt paper je pn dh rsa sebak..

ash said...

sebak tgk brita..usia muda lg..

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

serius sedih lagi-lagi bila bdk tu ckp "sy cuba korek menggunakan tng..." .. pergh~ sebak

si para para said...

cuba untuk timbul semula..harap lepas ni tak tenggelam lama lama lagi.

Cik TeN10 said...

ash

ajal dtg menjemput bila2 msa sja..tiada siapa yg tahu melainkan Dia

Cik TeN10 said...

Azroy

i bce paper dh rsa sebak.. kl la tgk bnda tu berlaku dpn mata.. nangis teresak2 dibuatnye..

Cik TeN10 said...

si para para

:) jgn tenggelam lg ya ^.^

zati embong said...

itulah..al fatihah..sebak.

Cik TeN10 said...

jat

al fatihah

KUREKURE COMEL said...

mereka insan bertuahkan.....semoga mereka mendapat rahmat dari ALLAH...
amin...

Cik TeN10 said...

mina

tu lah.. mati syahid.. bertuahnya mereka.. insyaAllah.. amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...