:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, May 27, 2011

:: Apa nak jadi ni ?? ::

Assalamualaikum..


berita selanjutnya di sini


boleh baca kat sini

ape la nak jadi ni ?..

kejap berita cikgu belasah pelajar..
pastu keluar plak berita pelajar hentam cikgu..
berita pelajar belasah pelajar tu dh biasa sgt dh..

siapa yg patut dipersalahkan dlm hal ini ??

cikgu pun dh tunjuk teladan yg xelok buat anak2 murid..
pelajar pulak tak tahu hormati cikgu..
parents pulak asyik nak saman je kl anak didenda..


kalau semua pihak tak memainkan peranan masing2..
apa akan jadi dgn generasi akan datang ??


 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

13 comments:

mOon jOhari said...

...didikan dari kecik 2 penting...

ash said...

mne aci ajk ramai2 pkul..1 by 1 la ckguu..hehe

najihatussolehah said...

dunia akhir zaman..sume benda da terbalik..

d_LA said...

orang sekarang bertindak ikut hati sangat..tu yg mcm2 bnda x diingini byk berlaku tu..

Cik TeN10 said...

mOon

bak kata pepatah melentur buluh biarlah dari rebungnya.. kan3?..hihi

Cik TeN10 said...

ash

amboi dia.. meh sini nk pukul lelaju !! haha

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

em tu lah kn.. mcm2 bencana alam skrg ni.. plg terasa skali masa.. pantas sgt berjalan..

Cik TeN10 said...

d_LA

ikut hati binasa.. tu lah kn.. bila dh terjadi nyesal pn xgna dh.. nasi dh jd bubur..

kiwi said...

npe ade orang sanggup bwt cmni..huhu

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

X boleh nk salahkn cikgu gak sebab bdk2 zaman skrg ni ramai yg kurang ajar.. *pengalaman jd guru sandaran.

Cik TeN10 said...

kiwi

xde hati perut kot.. emotional sgt..

Cik TeN10 said...

Azroy

sy tak salahkn spe2.. sbb masing2 ade peranan masing2..

zati embong said...

itulah pasal fatin.gangsterism ni dah menular sampai mencederakan budak2 plak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...