:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, May 1, 2011

:: Tak lepas ?? ::

Assalamualaikum..


tadi pagi aku belek2 FB kejap.. 




kesian2.. KFC kena rampas dgn pihak immigration.. kat mne ko letak ? salu aku bawak letak dlm handbag je tak penah tak lepas plak.. agaknye diorg ngah lapo kot time tuh.. kih3 


kalau nk tahu.. mmg jd kegemaran budak2 kt Jepun untuk tapau KFC bwak balik sana.. maklum lah kt sna mna nk dpt ayam KFC halal kn.. kt sana kl dh kempunan sgt nk mkn KFC tu pesan kt mmbr yg balik Msia.. kl xdpt jugak lalu je lah dpn KFC.. tak dapat makan amik bau pun jadik lah kan.. =.=


.....

ade orang tanya.. mana ko dapat aym halal untuk masak tiap2 hari ??

untuk makluman korang aku masak sendiri setiap hari okeh ^.^ .. sila tepuk tangan ya.. kih2.. okeh2.. aku order brg2 halal sume tu on9 memandangkan kedai tu ade kt Tokyo jauh dr tempat aku.. delivery sampai ke depan pintu haa.. senang kan ?? 

kat Jepun kan mmg dunia betul2 dihujung jari.. nk ape klik je.. lain kali lah aku cite sal ni.. kang panjang lebar plak.. 


p/s : korang doa2 lah semoga KFC aku lepas tak dirampas pihak immigration kat Narita tu yekk.. kl x ntah tahun bile plak aku dpt mkn KFC.. kih3



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

20 comments:

Azroy Kassim said...

Baa... Cak!!

Kfc kn leh buat sndri.. Lagi sedap

nelly said...

Masak sendri ? tahniah ..
ciri2 isteri yang baik

=)

ash said...

InsyaAllah slmt..hehe

hakimhardcore said...

bajet gila...hahaha

:untuk makluman korang aku masak sendiri setiap hari okeh ^.^"

sila tepuk kaki!!hehehe

| gad1s s0ypans | said...

hikhik....
sweet masak senderi ekkk....
(:

j0m,gad1s dtg ajak j0in.....

http://gad1ss0ypans.blogspot.com/2011/04/c0ntestdikau-yang-utama-b0nda.html

Cik TeN10 said...

Azroy

mkn sorg2 tak seronok.. huhu

Cik TeN10 said...

nelly

a'ah.. kl xmsak xmkn la jwbnye.. huhu hihi insyaAllah.. ^.-

Cik TeN10 said...

ash

em.. hrap2 selamat la =.=

Cik TeN10 said...

hardcore

so ??

Cik TeN10 said...

gad1s soypans

xde la sweet mne pun.. kih2

kl smpat sy join ye.. btw thanks krn sudi ajak sy join.. :)

mOon jOhari said...

hahahaha...imigresen 2 lapaQ kOt...
uuu...mcm 2 ye hidup kat jepun..mcabar...
kat sana mesti byk tempat2 cntik kan...

shafiq ahmad said...

dak2 tsuyama 24ketul kena rampas kat kansai..haha..yie punya angkara bawak macam tu je..haha

Cik TeN10 said...

mOon

agknye lah.. kesian2.. agk mencabar lah.. a'ah.. skrg ni musim bunga !!

Cik TeN10 said...

shafiq

lol yie.. xpsal2 kna rampas cenggitu jekk.. byk plak tu.. ishkk3 semoga aku slamat !! kih2

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

moga2 selamat...
hehehe...

Cik TeN10 said...

meniti senja

kih2 ^.-

zati embong said...

huhu,kalau gitu fatin kena makan kfc puas2la b4 gerak balik jepun.

Cik TeN10 said...

jat

time2 nk balik tu da xde slera nk mkn da.. muke pon monyok je.. huhu

KUREKURE COMEL said...

alolo...nnti fatin mkn puas2 ye kfc...


sian kan...nak buat cmne...hope fatin punye kfc selamat smpai ke hostel..hihihi

Cik TeN10 said...

mina

huhu time kt KLIA ni da xde slera nk mkn da..

doa2 lah semoga KFC ku yg ditapaw itu selamat ea.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...