:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, April 30, 2011

:: Mamai ::



Assalamualaikum


korang penah mamai tak ?? aku selalu jek mamai.. bgn esok pagi adik aku bising..




.....


" semalam hang mamai lagi.." (nmpak sgt aku kerap mamai..kih2)  


" aku cakap apa semalam ? " 


" tak tau.. aku pun tak faham.. dgr macam hang ckp bahasa Fhilipine ja.. " adk aku jwb smbil kenyot kening 


.....


kira hebat jugak lah aku ni kan.. kalo semalam mamai ckp bahasa Fhilipne ntah2 mlm ni bahasa Sepanyol plak.. kih3 tuh yg adik aku dengar.. org lain aku tak tahu la..


lagi sorang tak lain tak bukan incik bf aku.. dia salu komplen setiap kali kol kl aku ngah tido mesti aku mamai.. ntah pape aku cakap langsung dia tak faham.. kih3


maap lah ye awk.. cik awek awak ni mmg kuat mamai pun.. kih3.. sy tau awk mesti tak marah punye sbb awak suka dengar suara mamai sy kan ?? awak cakap suara mamai saye manje je.. awak tahu tak sy malu !! huhu naseb baik lah saye tak de cakap benda mengarut2.. 


korang penah mamai tak ?? ke aku sorang je ??

p/s : jangan kol mase aku ngah tito.. incik bf jek boleh kol.. kih3




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

28 comments:

nelly said...

kalau bangun tidur memang mamai ~

shafiq ahmad said...

yang pasal adik cakap tu bukan ke mengigau ke???haha

d_LA said...

hahaha..salu mamai rupenye siap speaking philippine lak tu..hehe

Cik TeN10 said...

nelly

ha ha ha.. comel kan? kih2

Cik TeN10 said...

shafiq

eh ngigau ngn mamai tak sme ke?..

Cik TeN10 said...

d_LA

haha.. hebat tak hebat tak ?? kih3

nelly said...

comel ..
haha
ta caya , ambik gambor ya ..
=p

mykhalis said...

khalis suka ambil kesempatan pada orang yg mamai..sebab dia akan setujuuuu je..hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mayb ko pernah cakap mengarut...
just incik bf xnak cakap...
hahaha...

shafiq ahmad said...

ngigau cakap2 semasa tidur..mamai neh kalau bangun pagi2 lepas tu cakap2 sambil mata tertutup..separuh sedar..ngigau mmg tak sedar langsung..hehe


kamus dewan shafiq edisi pertama versi utagha perak


kehkeh

najihatussolehah said...

owh ya ka ngigau x sama ngan mamai..hehe..rasa macam mengigau bahasa formal kot..n mamai ni org utara ja kot..hehe...

Far8 budak baik said...

tu lahh mamai je kau tahu..
aku pun cam tu gakk....
mamai nk tido..dah ngantuk tido sudah..
jgn tetibe cakap indon sudah haha

| gad1s s0ypans | said...

hikhik.....
hebat yar awak.....

gad1s p0wn ada gak kwn yg mamai nie.....
dgr dy ckp s0wg2, mst gad1s tersenyum.....

kelak0r.....

c(:

apik pehe said...

mamai?hahaha..selalu jer mamai..wat perkara xtau paper..pakat main wat jer

ash said...

ingt dulu time duk asrama..ade sorg mber tido waktu siang, bgn dkt nk magrib..g mndi pastu pkai bju skol hehe.. kategori mamai gak ke ni?=.=

Cik TeN10 said...

nelly

kena letak cctv kt bilik nih.. rakam terus baru best.. kih3

Cik TeN10 said...

mykhalis

haha.. nakal ekk ;)

Cik TeN10 said...

meniti senja

aishhh.. xleh jd nih kena soal siasat incik bf nih .. kih3

Cik TeN10 said...

shafiq

a'ah.. betul lah tu.. tp xsemestinya bgn pg2 jekk.. kih2

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

tu lah.. rse cmtu jugak.. =.=

Cik TeN10 said...

Far8

ko pn sme je.. kih3

Cik TeN10 said...

gad1s s0ypans

kih3.. hebat kan hebat kan ??

^.^

Cik TeN10 said...

apik pehe

lohh mcm gitu pulak ? lagi parah ni.. kih2

Cik TeN10 said...

ash

ye la tu.. teruk betul dia mamai.. kih3..

mOon jOhari said...

mamai 2 kira mngigau la...

Cik TeN10 said...

mOon

kan? kan? tp ade org ckp mamai ngn ngigau tu tak same.. tu yg pelik tuh..

zati embong said...

fatin,2 kira mamai ke mengigau?hihi

Cik TeN10 said...

jat

ade beza ke mamai ngn ngigau ?? konpius plak.. rse cm sme jekk =.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...