:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, April 12, 2011

:: Bf / Gf skandal dgn teman baik ?? ::


Assalamualaikum dan selamat pagi (",)

one of my favourite singer.. Avril lavigne..
so let singing !!!
hope you enjoy.. 
start your day with smile yeahhh


.....

ada yang macam blur2 tak faham maksud tersirat kan..
ya ampun.. meh sini aku nk explain yeahh !..

for the 1st picture 

ladybird ada dua pilihan..
mana satu yg nak dipilih untu kemnjadi teman hidup ni ??
sekali pandang belum tahu mana ikhlas mana tak kan ?..
so pemerhatian dilakukan di situ ..

for the 2nd picture

ladybird macam dh dapat hint..
so proses dadybird untuk mendekati ladybird itu..
owyeahhh nk tackle kena pandai la babe !!

for the 3rd picture

nampak gayanya dadybird hampir berjaya menarik perhatian ladybird !!

and the last picture

maka declare lah mereka sebagai pasang merpati dua sejoli !!
how sweet !! (^.-)

.....

dah dengar lagu kat atas ni ??
aku nak tinggalkan satu soalan untuk korang..

situasinye berbunyi begini..

>> korang dapat tahu sendiri mmg terbukti bf / gf korang ada skandal dgn korang punya teman baik korang sendiri !!!

soalannya ialah..

>> apakah tindakan yang akan anda ambil ???



p/s : tiada kaitan antara yg hidup mahupun yang telah meninggal dunia.. (^.-)


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

18 comments:

nelly said...

layan video !!
^^

Cik TeN10 said...

nelly

zassss~ ^.^

d_LA said...

alaaa terlepas episod kronologi tu..hehe...

tindakan yer??bersemuka..tnya betul2..kalo dh suke sm suke sgt, bg je dorg bersama..nak rebut pun mls, lg perasan hot nt lelaki tu..hehe

Cik TeN10 said...

d_LA

alooo.. hihi

betul2 !! setuju dgn d_LA..

echah mashuri said...

kita bako!kita bako!bako dua2.ehhehe

Dinda Iva said...

mula² memang marah,....tapi positifkan diri...harus tenang,...aturkan pertemuan 3 mata bertentang..tanya elok²..profesionallahkan...so kalau dah memang terbukti dema suka sama suka..let him go...doakan yg baik² utk dema sudah,,,ramai lagi kot kat luar sana...lagipon positif thinking dia tu bukan yg terbaik buat aku...aku akan dapat lebih baik dari dia,...sekian...

Cik TeN10 said...

echah mahsuri

ko jangan echah.. anak orang weyhh.. haha

Cik TeN10 said...

Dinda Iva

alolo jgn emo ye iva.. betul2.. posotive thinking.. ;)

adan said...

bunga bukan sekuntum kot.. klu mereka dah suka sama suka.. pandai2 la bawak diri.. ^_^

KUREKURE COMEL said...

ooooo....mina nak jwb tu la smlm..tp terkedu pulak....hehehe....
*gurau je*..


kalau mina kan...mina hempuk dua2 dgn penggelek buat karipap..takpun kasi sama lesung...tumbuk sampai jd belacan...


sedap kan belacan...hehehe

puas hati....

mi$sUn@3iRa said...

hahahha... ak setuju dgn KUREKURE COMEL... kah3... puas hati i!

Cik TeN10 said...

adan

kan.. skrg ni bunga berkuntum2 smpai tak tau nk pilih mna satu kan ?.. ^.- life must go on..

btw thanks ye follow! i'll hit u back !!

Cik TeN10 said...

mina

haha.. ade2 je mina ni kn.. never mind.. gurau2 manja kan ^.-

ishkkk2.. negri betul dgr mina ckp cm gitu.. sabo mina sabo..

emmm sodap woo sambal belacan !! hihi

Cik TeN10 said...

husna

aku tau dh ang tu.. emo je lebih buatnye tak pun ! haha

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

bermadu la jawabnyer.. haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau kite dah hadapi baru leh tahu ape tindakan kite...

Cik TeN10 said...

Azroy Kassim

ohh tidak sama sekali.. sanggup jd andartu.. huhu

Cik TeN10 said...

meniti senja

sy adh ade pengalaman =.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...