:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, April 29, 2011

:: Kekasih gelap VS kekasih cerah ::


Assalamualaikum..

ingin aku kenalkan kpd korang semua kekasih gelap yg tak leh nk berpisah.. mcm isi dengan kuku !.. serius aku cakap.. sehati sejiwa la depa dua orang nih.. korang tak caye ?? tengok bukti yg sahih kat bawah ni..




status fb pun lebih kurang sama =.= .. elok sgt lah tu sorang guna pen sorang guna pensel.. kih3 kelakar plak rse..


lagi satu kan..
masa dating ngn awek masing2 pun.. nset tak lekang dr tangan.. jap2 msg jap2 call.. ya Allah.. rasa mcm nak kahwinkan jekk dua orang nih.. kih3.. awk nak sy tlg pinangkan ke awk tak ?? kih3


tak tahu lah sejak bile diorang ni declare.. xsempat nk temubual lagi.. nt lah kite terjah ye.. kih3 ^.-


actually kan.. mereka berdua ini adalah incik bf aku dan jugak best friend dia.. aku tak tau la mana satu pakwe mana satu makwe.. kih3.. jarang aku jmpe lelaki yg ade best friend yg mmg rapat mcm diorang nih.. 


jeles ?? lohh takde maknanya aku nk jeles.. lain lah kl mereka ni ehemm2 ( g_y ).. bukan jeles tp mmg aku larik lah kl mereka ehemm2.. hakhak paham tak ni ?? xpaham senyum je ekk.. ^.-


disebabkan mereka ni rapat smpai takleh berenggang sket maka aku dan jugak cik awek kpd best friend dia gelarkan diorg berdua ni kekasih gelap.. dan kitorang berdua ni pulak kekasih cerah !! sesuai sgt la kn?.. kih3


p/s : awak.. minta maaf ye awak.. kih3.. jgn marah tau.. nanti sy masak nasi lemak sedap2 untuk awak ye.. *bodek* kih3 lariiiiiiiiiiiiiiiikk !!!  (^.-)


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

16 comments:

ika said...

wah..incik bf ika pown ade ekasih gelap gak..tapi da bg green light kt dorang..hahhahahah

Cik TeN10 said...

ika

ha ha.. cik ten10 bkn setakat green light.. sume light yg ade cik ten10 kasik.. kih2.. normal lah kn best friend tetap best friend =.=

zati embong said...

pelik2.mesti rapat sgt da 2 diorg fatin.haha.nanti sanding sama2lah!haha

Cik TeN10 said...

nmpk gaya mmg rapat r.. syk nk berkepit je haa.. tu lah.. fatin tlg pinangkan.. kih3..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan mudah...

mOon jOhari said...

incik rOy mOon pn begitu...sampai dear cakap mOon bini no.2..no.1 kwn dear 2..tp Inik rOy bukan gay ye...

Cik ten10 ada masalah x masa bukak belOg cikmOon?

mykhalis said...

huihh,,khalis tak pernah jumpa orang lelaki rapat sampai camni..gila sempoi...

shahjiehan said...

camni pon adaa... grrr.. takotnyaaaaa

hahaahha

salam ziarah..1st time dtg sini

Cik TeN10 said...

meniti senja

erk.. diorang bukan gay ye.. ;)

Cik TeN10 said...

mOon

a'ah tu lah psal.. ye lah.. kl gay xde la nk jd awek dia.. kih3

takde pape prob.. ok je buka.. :)

Cik TeN10 said...

mykhalis

mmg sempoi.. 1st time jgak jmpe lelaki yg rapat cmni.. kl pmpuan ramai lah.. tp ok je.. seronok je tgk diorang.. kdg2 kelakar plak rse..

Cik TeN10 said...

shahjiehan

lol.. tak perlu takut.. normal r best friend kan..

ha ha

ohh welcome here!!! dtg la lg ea :)

KUREKURE COMEL said...

hahaha....adik mina yg laki tu cmtu lah...smpai mina ni kemain risau...
siap rampas enset dari adik....


kita rasa pelik...bg diorang normal..hihihi...

Cik TeN10 said...

mina

xde ape la mina.. kl tak takde incik bf ngorat sy.. hihi (^.^)

ash said...

teman tp mesra..:P

Cik TeN10 said...

ash

ha ha ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...