:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, April 26, 2011

:: Ilmu hitam ::


Assalamualaikum..


lately banyak je cite hantu keluar kat tv.. kt panggung wayang..
aku tak gemar sangat tgk cite hantu ni..
bukan takut tapi ntah.. tak minat..
and aku ade dengar ura2 mengatakan tengok cite hantu ni haram..
betul ke ?? ade sape2 tahu kebenarannya ??


.....


tahu ilmu hitam ??


minta dijauhkan lah dari segala benda2 yang tidak elok ni kan..


aku ada tengok kat tv9..
ustaz tu cakap..
ilmu hitam ni selalunya digunakan untuk memudaratkan orang lain..
hasad dengki.. iri hati.. cemburu dengan kesenangan org lain..
maka digunakan ilmu hitam untuk menjatuhkan sesuatu pihak itu..


ustaz jugak ade pesan..
pesanannya berbunyi begini..


" Kalau ada ular hitam masuk rumah jangan dipukul kerana mungkin itu adalah jelmaan syaitan.. begitu jugak dengan kucing hitam.. "


persoalannya..
bagaimana untuk kita mengenal pasti sama ada binatang tersebut adalah jelmaan syaitan ??


ciri2 ular jelmaan


>> berwarna hitam
>> sisiknya bertentangan dgn sisik ular biasa
>> matanya berkelip2 (ular biasa matanya tidak berkelip)


ciri2 kucing jelmaan


>> berwarna hitam
>> matanya tidak berkelip (kucing biasa matanya berkelip)


so kalau jumpa ular or kucing yg mempunyai ciri2 seperti yg disebutkan tadi..
jangan pukul kerana khuatir akan mendatangkan mudarat kpd diri dan keluarga..


itu lah sedikit ilmu yg aku dapat and aku nk kongsikan dgn korang..
wallahualam..


.....





tahu tak lagu ini ? rock kapak ni weyhh ! hihi
aku baru jek tahu and TERsuka plak dgn lagu ini..
thanks incik bf for this song.. 
sedap rupanya suara incik bf.. hihi 
(",)


p/s : semalam bb buat hal.. line cm ciput.. nk upload 1 gmbr dr pg smpi ke petang xboleh2.. last2 tekan X tido !.. ha ha ha



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

8 comments:

shafiq ahmad said...

wah selalu gak kapak lagu neh masa kat msia..haha


ps:kalau dalam silat macam2 ilmu ada..but it is real..mmg guna makhluk kot

Cik TeN10 said...

shafiq

ohh ye ke?.. npe lelaki suke lagu rock kapak ehh? asal karok je mesti lagu rock kapak.. layan kan aje la..

xtahu la.. sbb xpenah blaja silat.. dlu taekwando.. :)

nelly said...

eh ? macam tu pulak ?
kena hati2~

Cik TeN10 said...

nelly

a'ah.. hati2~

Asrul "iLham" Sany said...

nice blog,, dah add ur blog to my blog list

harap dapat keep in touch, thanks

;-)p

Cik TeN10 said...

Asrul "iLham" sany

thanks.. *terharu*

insyaAllah.. :)

KUREKURE COMEL said...

susah lah kalau ada berkaitan dgn ilmu hitam ni....


hidup tak tenang...asyik cemburu..dendam...sampai ke mati tak abis...

Cik TeN10 said...

mina

tu lah.. mintak kita semua dijauhkan dr bnda2 sebegini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...