:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, April 13, 2011

:: Resah gelisah cinta hati remaja ::


Assalamualaikum


orang kata cinta jarak jauh ni risiko tinggi.. 
dan peratus untuk bertahan tu amatlah rendah.. 

tapi.. 
adakah cinta jarak dekat itu seratus peratus terjamin ??

orang kata lagi..
pasangan yang banyak persamaan lebih serasi berbanding pasangan yang banyak perbezaan..

tapi..
tidakkah anda berasa bosan kalau terlalu banyak persamaan ??
bukankah perbezaan itu lebih menarik atau sebaliknya meyusahkan ??

.....

so apa kata anda ???

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

22 comments:

Zhafran Vengence said...

kata hati sy...

"cinta selepas kawen 2 lagi manis nikmatnya dari cinta sebelum kawen"

he3 :P

Cik TeN10 said...

Zhafran

ishkk rsa nk ketuk2 je awok ni.. kl sy pemeriksa kertas exam sy bg failed !! sebab terkeluar tajuk..

try la buat cmtu zaman skrg ni.. org dlu2 ok la semua berkualiti.. tp skrg ?? lu pk la sdri

Zhafran Vengence said...

ada ja lagi org yg berkualiti..cuma susah nk jumpa..salah sorgnya cik teten..kan..kan..jadi kata hati sy still boleh digunapakai.. :)

Cik TeN10 said...

zhafran

elehhh.. bedok r tu.. :p

Zhafran Vengence said...

bedok?..bodek haa?..mana ada..betoi laa..awek2 ni apa brg..boleh ka nk pegang2 tangan?..nk makan suap2 bagai?..ngn binii..bukan takat pegang2 tangan,nk rangkul2 pinggang pun x da halpunya lah!..sambil jalan2 tepi pantai pulak kann..huhu ;p..nk keluaq tengok wayang malam2 buta kul 12am pun xpa..xda sapa nk marah..mak ayah x leh nk kata apaa..he3 :P

Cik TeN10 said...

Zhafran

lohh.. time berkawan sy pun xkasi.. jgn kata nk pegang sentuh sket pun no way man !! mahal tau !!

kalau dh gatai sgt lekas2 la cari calon.. kawin cepat2.. bleh sy pi mkn nasik minyak free.. haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cinta ku jarak jauh...
sudah 6tahun bersama...
alhamdulillah...

Cik TeN10 said...

meniti senja

wahh lama tu !.. good2..! semoga berkekalan ya :)

najihatussolehah said...

jarak jauh ke jarak dekat ke,rasanya zmn skrg nih x jd persoalan lg dah..kan..

ermm...tp rasanya kalu terlalu banyak persamaan,m'boringkan kot..tp kalu terlalu banyak perbezaan kang x sehaluan plak..rasanya baek..sederhana ja..hehe..walaupun x da pengalamn lg..:P

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

betul2.. jarak bukan masalah

yup !!.. bersederhanalah dlm setiap hal.. :)

mykhalis said...

bagus ada perbezaan..tapi kalau masing2 sudi belajar saling mmperbaiki diri,,bukan keras dengan kepala sndiri.. jarak jauh dan dekat.. kalau jodoh dan setia.. insyaAllah

Cik TeN10 said...

mykhalis

setuju !! ;)

KUREKURE COMEL said...

nak senyum lebar2 boleh...hehehe...

mina suka percintaan jarak jauh...
sbb rasa bebas...

paham tak bebas cmne?bila mina keluar dgn kawan2..si dia tak kacau mina la..

kalau dekat sokmo nak ikut je...hehehe..


pasal persamaan..hhmmm..nnti mina share la..hihihi...

Zhafran Vengence said...

bukan cakap cik tenten buat camtu punn laa..huhu :)

ps:bukan gatal..tapi sy cuba gambarkan manisnyaa becinta selepas kawinn..he3 ;).. ;p

Cik TeN10 said...

mina

boleh2.. hobi fatin mmg senyum pn.. :)

fatin pn rsa percintaan jarak jauh ni lebih baik dr jarak dekat.. org kata kl syg tinggal2kan... hihi

okeh2.. xsabo nk tggu ni.. nk tau jugak pendapat mina !!

Cik TeN10 said...

Zhafran

tau2..

hahaha.. ye lah ye lah..

adan said...

saya lebih sukakan persefahaman.. erk! komen sy tade kena mengena.. abaikan..

zati embong said...

cinta jarak jauh sgt mencabar.tp lama2 biasa n makin biasa.

tp jat lg suka dekat.hihi

Cik TeN10 said...

adan

haha.. xpe2.. thanks utk pendapat anda :)

Cik TeN10 said...

jat

mmg mencabar.. sgt mencabar.. tp kdg2 best jugak ! hihi ^.-

ash said...

Mmg akui cnta jarak jauh mmg byk cabaran..yg pnting keikhlasan hati kita..InsyaAllah berkekalan.. =)

Cik TeN10 said...

ash

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...