:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, May 3, 2011

:: Warkah Untuk Kekasih ::

syg..
hidup ni tak mudah. dan takkan pernah pn menjadi mudah..
akan sentiasa ada cabaran dan rintangan dlm pjlanan hidup yg panjang ini..
yg lemah akan rebah,
yg kuat hadapinya, InsyaAllah kejayaan pasti ditemui..


bersabarlah syg..
agak menyeksakan menanti masa berlalu..
tp masa yang telah berlalu,takkan pernah kita sedari..
biarlah kita berkorban, bersusah-susah dahulu..
kerna pasti akan ada sinar keesokkan hari..


kuatkan semangat syg..
kuatkan fikiran syg..
abg yakin syg tabah dan kuat dlm menghadapinya..






"pahit hari ini, manis hari esok"
"gelap di malam hari, pasti akan cerah esok"


....

actually entri ni encik bf yg buat..spesel tuk cik gf yg akan berlepas ke jepun kul 11.30 jap g..
sowie ye awk xle hantar awk mlm ni..
pape pn sy sntiasa doakan tuk awk..
Fighting!!! (",)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

21 comments:

KUREKURE COMEL said...

fatin sedih pulak mina baca...hope fatin kuat semangat...jaga diri baik2 tau....lama kan fatin tunggu kat sana....


ada sejam je lg....mkn kfc manyak2...
hehehe...ke dah bungkus tu...hihihi.



hhmm....mina nak ckp pe lg ek...kalau mina mcm fatin kompem mina tak kuat...jgn tiru mina..okeii..smile...

Ezay Hadry said...

cepat nye fatin dh nak balik...umm nanti kat sane jage diri lah ye..jangan lupa update kat sane..mesti dh bnyak berubah kan sane

Cik TeN10 said...

mina

terharu.. ngah tahan je nih mata da berair da..

huhu.. nseb bek ade incik bf.. dia byk bg support.. dia yg tulis entry ni utk fatin..

Cik TeN10 said...

untuk incik bf yg sgt aku syg..

thanks awk utk entry nih.. i need ur support and i trust you ! luv u so much !! muahh3

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sob sob...

hamzah ian said...

alahai.. sabo ye

Far8 budak baik said...

go fatin go...
bagi kata kata semangat
sedikit...
yg lepas biar ar lepas..
yg akan dtg ni..
redah je..haha =)

MataHati @ MH said...

adinda dimedan perang,
kekanda dimedan sepi,
sama2 berjuang sama2 berbakti,
demi masa depan kamu berdua.. :)

mykhalis said...

wahh..so sweet..dugaan dalam bercinta macam nie la..

Asrul "iLham" Sany said...

alalala sweetnye

Cik TeN10 said...

meniti senja

huhu..

Cik TeN10 said...

hamzah

trying my best !

Cik TeN10 said...

Ezay

okeh.. :)

Cik TeN10 said...

Far8

ngah meredah la ni..

Cik TeN10 said...

MH

:)

Cik TeN10 said...

mykhalis

:)

Cik TeN10 said...

Asrul

:)

zati embong said...

wahhh so sweet!

fatin,jat doakan korg ber2 tau.suka sgt!hihi

susah tau nk cari bf yg leh buat ayat2 cm kat atas 2 tau dear.lebih2 ayat yg boleh buat kita menitiskan air mata O.o

KUREKURE COMEL said...

fatin!!!dah sampai ye....hehehe...
alhamdulillah kalau dah sampai...

mina cuma nak tanya kfc selamat tak?hehehe...

Cik TeN10 said...

jat

insyaAllah.. mmg nangis pn smlm.. smpai tertdo dlm flight.. huhu

tu lah.. terharu sgt2.. syg incik bf ketat2

Cik TeN10 said...

mina

yup !! alhmdllah.. skrg ngah bergelut dlm bilik yg tunggang langgang nih.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...