:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, May 3, 2011

:: Bekas Kekasih ::

Assalamualaikum..


" Bekas kekasih " .. anda ada ?? aku ngaku aku ada bekas kekasih.. cite sal topik ni ada macam2 ragam.. yg sedih.. yg geram.. yg kelakar.. macam2 ada.. jom kita tgk beberapa cite mengenai " bekas kekasih "


anda tak suka bekas kekasih anda ?? yup.. ramai yg tak suka tapi tidak bg dia..




bagus lah kl mcm gini kan.. think positive.. 


apa yg dah berlaku dgn bekas kekasih anda sekarang ??




wahh.. 11 org !! ramai bebeno haa.. 4 skali kawin.. smpai terkejar2 nk gi mkn kenduri.. bagus2.. perut kenyang hati pun senang.. kih3


anda masih lagi bersahabat dgn bekas kekasih anda ??




betul2.. setuju dgn statement di atas !! kih2


bekas kekasih anda sudah berkahwin ?? parah2..




uishh.. nseb bek tak sempat kawin.. kl tak jd bini ke 3 lah.. selamat !!


kenapa anda clash ??




mmg ade org yg mcm gini.. kelakar plak rase.. siap mintak suruh bf carik yg lain.. 


haha.. macam2 ragam kan.. ke korang pun penah alami salah satu drpd situasi2 di atas ?? ce cite ce cite..





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

20 comments:

zati embong said...

haha.bf jat panggil jat playgirl.terasa hati.huhu

ash said...

yup,mencintai seseorg dgn keikhlasan hati, InsyaAllah akn berkekalan tuk selamanya..

sy syg cik gf sy..:)

Cik TeN10 said...

jat

oloh.. sedihnye..

Cik TeN10 said...

ash

suke3 !!!

sy syg incik bf sy jugak !! ^.-

apik pehe said...

huhu..apik tak tahu nk cakap aper..sbb apik percaya kat si dia..hehe

KUREKURE COMEL said...

ehem..ehem....dgn penuh kompiden..mina tak ada...hihihi...

Rafidah Farhana said...

Alhamdulillah, semua skandal yang pernah saya lalui berakhir dengan perdamaian. *skandal?*

cik chinta said...

ahahah...mmg best r dorg nye komen..

Cik TeN10 said...

apik

bagus2 !!! she need ur trust !!!

Cik TeN10 said...

mina

kih3.. tabik pring ahh kt mina.. mat 1st love mina r ni ea.. jge mat elok2 ea mina :)

Cik TeN10 said...

Rafidah

Skandal ?? bagus la kl mcm tu .. kih3

Cik TeN10 said...

cik chinta

tuh r pasal.. mcm2 kesah ade..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xpernah ade bekas kekaseh...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermm...xpenah contact dah ex bf.. sbb xmoh tau lgsung hal dia.. tapi bersyukur.. sbb dia laa moon jumpa encik BF yg baik hati..ngee~

atien said...

sekarang saya dah jadi kawan baik dengan exbf..boleh ke macam ini?

Cik TeN10 said...

meniti senja

kekal smpai skrg ?? wahh bgus2..

Cik TeN10 said...

C.M.A

ohh.. bgus la.. smoga kekal ngn encik BF yg baik hati tu ea.. :)

Cik TeN10 said...

atien

sy pn.. xsalah kan?

syakey said...

bekas bekas bekas kepada bekass tak d perlukan....

huhu.

alah, exboifren dibenci sebab exboipren buat hal.
exboipren jadi kawan sebab exboipren hakikatnya lebih sesuai jd kwn xpn fun

;D

mOon jOhari said...

mOon masih berkawan baik dgn ex bf...sgt baik...hang aku ja la ni...hehehehe...bgs jgk putus...taw kat mana silap dan x mo ulangi kesilapan yg sma dengan pasangan sekarang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...