:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, September 5, 2011

:: blurr kejap.. ::

hye !! 

aku blur..
nak buat entry pasal kucing kepala hitam..
tapi tak tau nak tulis apa ni..
idea langsung tak singgah kt kepala otak..
perut pula memberontak..
mulut rasa nak telan something..
tapi tak tau la ape yang aku ngidam nih..
jalan penyelesaian yang terbaik ---> tido !!

oyasuminasai ^^


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

11 comments:

Iryd and Pitt's little diary said...

hey you..kak iryd dah follow blog fatin..comelnye blog dia..i like!

muhamad hanif said...

weeewiittt,


nak tido pun boleh jd entri dah.

siti kektus said...

lukis je lah kucing kepala hitam kau tu. nanti siaplah satu entri. ekeke ;p

Tukang Karut said...

biasa berlaku tu... itu maknanya sel sel otak tak bersambung dengan sempurna...

ORLANDO AHMAD said...

setuju, sleep is better sokmo

wan azie said...

selamat ketiduran ~

JOHN AL BUAYAk said...

mohon setuju

d_LA said...

dla pun asek lpr je..asek nk mkn menu raya je..ms blk aritu x pulun sgt pun

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua pun sekarang tak datang idea kat otak mau komen apa

zati embong said...

bestnya kalau esok weekend.nk guling2 1 rumah.hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat tidur kawan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...