:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, September 26, 2011

:: Perasan tak? ::


apa yang anda nampak ??

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

25 comments:

ArulchelseA said...

separuh muka org tu hilang..tp nmpk cam org tu pndang tepi..kihkih

siti kektus said...

weh. aku nmpak dua muka tapi dalam dalam keadaan bebeza. ada saja lah akal orang ni nak buat kan. ;)

siti kektus said...

psst, beb sungguh aku tak paham apa yg kau tulis kat komen aku tu weh. kalau kau tulis jawi, aku paham lah lagi. kau ni pon. ;p

♥ p a a n i ♥ said...

dr tepi nmpak org.depan pun nmpk org..hehe.. mcm matlutfi pun adaa.

Tukang Karut said...

jab... aku nak pi buat spek jab... tak berapa nampak la....

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

dlm sblh muka ada image yg lain
photoshop ni ngeee

Anum said...

hehehehe cm dlm cermin saling pandang2

NM02 said...

hebat!

eh, singgah terus follow

jom follow ai pulak

maceh

^_^

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pelik pic nieh...

Finaz Jaafar said...

okay dalam gambo ni dia pandang ke depan campur pandang ke tepi..dari tepi dia nampak hensem..haha

ORLANDO AHMAD said...

x hensem

Cik TeN10 said...

Arul

pendek kata dua muka dalam satu pic ! :)

Cik TeN10 said...

siti kektus

yeahh ! tepat skali !!

Cik TeN10 said...

siti kektus

keh3.. sorry r wehh aku tak sengaja pun.. dh taip penat2 tbe2 aku tgk lohh awat jd lagu tu.. tgk2 aku lupa nk tkar mode.. keh3.. malas nk delete pya psal aku publish je la.. keh3

Cik TeN10 said...

paani

owyeahh !! tepat !! :p

Cik TeN10 said...

TK

amik kanta terus lah TK.. kes berat nih.. kl buat spek taktau tebal mne.. haha :p

Cik TeN10 said...

lady ayu

a`ah.. yg pastinya bkn sy yg edit.. photoshop sy xreti guna !! huaa sedih !

Cik TeN10 said...

Anum

dalam cermin ?? cemana tu ?

Cik TeN10 said...

NM02

thanks !!

Cik TeN10 said...

meniti senja

pelik eh ? haha :p

Cik TeN10 said...

Finaz

yehhaa ! tepat !! give me 10 yeahh ! :p

Cik TeN10 said...

ORLANDO

ohh gua tau lu nk ckp lu sorang je ensem kannn ?? bhoo !! kih3 :p

Mama Gee said...

kreatif...hasil siapakah ini?

Cik TeN10 said...

Mama Gee

ntah.. yg pastinya bkn hasil dr i.. copy paste je.. :p

zati embong said...

baiklah,jat surrender.xnk tenung lama2.kang malam kang dtg dlm mimpi.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...