:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, September 24, 2011

:: k.e.n.a.p.a ? ::

Sambil kemaskini note..
mata sambil2 melirik pada skrin desktop..
ada sesuatu yang menarik perhatian aku
lalu pen kulepaskan
mata melirik membaca post itu..
lalu jari jemariku menari laju di atas keyboard..

.....

Soalan : "Ustaz, kenapa ya hati perempuan ni kadang-kadang tiba-tiba je rasa sedih tanpa sebab. Ada orang kata syaitan yang ganggu! Ada tak petua untuk elakkan hati kita ni sedih ? Kadang-kadang bila bangun pagi rasa sedih, kadang-kadang rasa macam rindu tapi tak tau rindu pada siapa ? "

Jawapan dari Ustaz Azhar Idrus : " Perkara biasa. Hati perempuan memang halus, hanya lelaki sejati yang mampu menjadi penawar..."

.....


....sambung salin note... heeee (",)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

26 comments:

Tukang Karut said...

hohoho... lelaki sejati datang ni menghiburkan hati halus wanita...

ArulchelseA said...

wahh dengar ustaz idrus ek..bgus2.terbaik..

kt fb tu tk tau la btul ke tk ustaz idruz.?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ouchhh di manakah lelaki sejati ituew????

Cik TeN10 said...

TK

ohh.. terima kasih.. terima kasih.. :p

Cik TeN10 said...

Arul

a`ah.. suka ikut ceramah2 dia.. kelakar tapi berisi.. :)

Cik TeN10 said...

lady ayu

ahahh.. tengah terbongkang ats katil gamaknye.. kih3 :p

najihatussolehah said...

wah3...hehehe..

teha said...

betol2.. hati wanita mmg halus sbb tu dieorg cpt menangis.. hehe

kiwi said...

hehe..sweet..

ash said...

laki tu pn rindu sgt2 kt awk jg..:)

Waqheh said...

lelaki sejati memang ramai..hati wanita patut install antivirus yg power2 skit..sbb mudah kena pujuk tipu helah lelaki...

Hanis MY said...

Auww bunga2 cinta... InsyaAllah pasti Ada yg telah ditetapkan oleh Dia...

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

wahh3.. haha :D

Cik TeN10 said...

teha

betul ! betul ! betul ! *gaya upin ipin :p

Cik TeN10 said...

kiwi

sweet mcm kiwi :)

Cik TeN10 said...

ash

tau2.. =)

Cik TeN10 said...

Waqheh

nak buat mcm mana.. dh wanita memang tercipta mcm tu.. punya hati yg lembut selembut sutera.. apa kata kl lelaki yg ubah sikap jgn suka menipu ? hehe :)

Cik TeN10 said...

kak hanis

thanks akak ! insyaAllah.. =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lelaki sejati kah aku???
sendiri tahu...
hahaha...

Cik TeN10 said...

meniti senja

hahaha.. mungkin?.. tepuk dada tanya dri sdri.. :p

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

jiwang gak uztaz azhar ni.. haha bg link leh x?

Cik TeN10 said...

Azroy

a`ah dia kelakar ! type je kat youtube `ustaz azhar idrus` mcm2 ade.. selalunya sy pn tgk bl member2 share kt fb.. :)

siti kektus said...

tu dia. tengah melayan perasaan ke cik kak oi. haha


mana lah aku nak cari lelaki sejati ni kan. ;) carikan satu weh. haha

Cik TeN10 said...

siti kektus

tak aih.. hahaha

alahh kau korek je la kat mana2 pn.. mesti ade nye.. nk suruh aku cari mmg tak la ! hahaha

zati embong said...

fatin!ya Allah serius jat meremang dgn jawapan ustaz azhar tu.jat nk copy.nk hntr msg jat bf jat!

Cik TeN10 said...

jat

meremang ? kenapa jat ?? sila2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...