:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, September 24, 2011

:: Puteri ayu kelaparan ::

Assalamualaikum

hye ! korang ngah wat ape tu ??
mesti ade yang tengah sedap berdengkur kan..
aku mata masih terbeliak lagi..

tiba- tiba !!

aku rasa macam...

macam...

lapar !!!


aku lapar ini !!

kuih puteri ayu ..

makan kuih ni mesti jadi ayu macam aku .. *ok sila muntah biru

uwaa.. macam mana ni..
mana nak carik kuih ni kat japan..

nak buat sendiri takde kelapa parut lak..
hentam saje la kan ape yang ade..

ok.. kena tido awal sket..
esok bangun awal buat kuih puteri ayu !

sape-sape yang terasa rajin nak mencuba boleh try resepi kat :: sini ::

ok bai !! 
oyasuminasai =)


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

hahahaha. kalo dh buat nti pos ye

ArulchelseA said...

pg tadi beli sarapan kuih ni la.. kih kih

Waqheh said...

kat malaysia berlambak..yg tu ke kueh puteri ayu..gua baru tau ni..masa gua kat amarika dulu gua lapar kueh lompang..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

wat lebey...
nak rase...

Tukang Karut said...

aku nak kawen dengan puteri ayu itu!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kuih ni selalu ai buat masa bulan posa jer....beli kelapa kering kat baticrom la uols....

Cik TeN10 said...

paani

xde delivery.. keh3

Cik TeN10 said...

Arul

aloo.. mkn xajak..

Cik TeN10 said...

Waqheh

ahaa.. ni la kuih puteri ayu.. aku pun baru je tau nama sejak dok oversea.. time xde tu la nk ngidam teruk.. lompang !! kuih fevret aku gak tuh !!

Cik TeN10 said...

meniti senja

haha.. tak penah wt lagi kuih ni.. xtau la menjadi ke tak.. nk perfect kna tggu balik umah la.. bahan semua ckup.. bru besh.. :)

Cik TeN10 said...

TK

wahh.. siapakh dia gerangan puteri ayu itu ?.. :p

Cik TeN10 said...

lady ayu

lohh ade ke baticrom.. i baru tahu !! okeh2 pasni i godek2 kt baticrom.. ade kelapa parut bru sedap kn.. thanks akak ! :)

siti kektus said...

mana2 kuih puteri ayu nya? tak nmpak pon. lalala ;p


peh, seronok lah kau kan pandai memasak. dah boleh kawen lah macam ni.

Cik TeN10 said...

blom buat lagi laa.. tggu beli kelapa parut dlu la.. xckup bahan xbest r..

ahahh.. mmg dah leh kawin dh.. tggu masa je ni.. kih3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...