:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, September 12, 2011

::Raya versi perantau ::

Assalamualaikum

orang dah habis cerita pasal raya..
aku ? baru nak bukak cerita..
maklum la.. hari raya pertama aku tak beraya pun..
2 hari lepas baru ada sambutan raya kat Sendai ni..

aku nak tempek gambar je lah ea..


gegurl comel berbaju raya..


menu utama.. nasi ayam + laksa


menu sampingan.. murtabak.. kuih raya ! semuanya home made okeh !! hebat tak ? hebat tak ?


dessert !.. homemade cake by me !! sponge cake je..


siap ada pertunjukan silat lagi dari gen chan !! 
hahahh comel je budak ni.. 


bingo !! aku bertuah kali ni !!
dapat hadiah backpack dan jugak tilam yang kena msuk angin tu.. ape nama ntah.. yang selalu orang guna untuk camping..


game gelek2 inul.. keh3..


tiup belon sampai pecah.. aku memang tarik diri awal-awal lagi lah !! keh3..

tu je la cerita raya aku..
baju yang aku pakai tu pun dua tahun lepas punya baju..

tak sabo nak tunggu raya tahun depan..
nak beraya bersama family !! insyaAllah kalau panjang umur..

sekian laporan dari Sendai..
>.<


selamat hari raya !! 



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

28 comments:

ORLANDO AHMAD said...

ushakan Gua sorang hot stuff, nak muka ala2 Hope Solo...

kenal tak hope solo? sile gugel keh3

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

still menyambut walau jauh...
selamat ari raye.., :)

H.J said...

selamat hari raya weh..hehe

ArulchelseA said...

wahh lawa baju raya... kih kih kih..

Cik Suheela said...

tetap meriah raya wlupun di prantauan hee :D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

bestnyer ramai mesian kat sana...harus meriah sebab dekat ngan dai...alolo kawaii gen chan ngan aicahn tue rindu nak hug budak kecil berdua ni ngeee...

Waqheh said...

ok la tu...thn depan raya puas2 ok...jgn lupa jemput gua ke rumah lu..leh kenal ngn mak bapak lu keh3...tak dpt awek jepun dpt studen jepun ok la

Cik TeN10 said...

ORLANDO

mmg tak dapat lah stock yg mcm tu.. kat sini gadis-gadis melayu je.. keh3

Cik TeN10 said...

meniti senja

ahaa.. thanks =)

Cik TeN10 said...

H.J

selamat hari raya =)

Cik TeN10 said...

Arul

lawa eh?.. thanks.. dua tahun lepas punya.. hihi

Cik TeN10 said...

Cik suheela

terubat sket hati bila kumpul ramai2 cm ni.. =)

Cik TeN10 said...

lady ayu

a`ah mmg ramai pun.. meriah sgt2 bila sesekali kumpul reramai cmni.. haa diorang sgt lah kawaii.. gen chan mcm aksi.. aichan lak xleh pisah ngn mimi dia tu.. xpe2.. sy tlg hug kan utk akak ea.. =)

Cik TeN10 said...

Waqheh

tahun depan mmg plan nk buat open house !! ok.. gua jemput penat2 tak dtg siap lu !! kah3..

d_LA said...

ttp nmpak meriah sangat2..macam2 games ade..best2..sponge cake tu nmpk sedap rrr..tabik2 sbb sume wat sndiri berbanding dla ni, sume men tunjuk2..hehe

Cik TeN10 said...

d_LA

mmg meriah pun !.. seronok sgt.. mcm2 gelagat.. riun rendah dewan tuh..

fatin pn tak tau la ape rasa sponge kek tu.. tengok2 tinggal plate je.. kek dah xde.. hihi kl nak merasa kek fatin buat tahun depan dtg la beraya kt umah fatin.. hihi

Tukang Karut said...

dah jadi macam parti besday pulak aku tengok... hoho...

Cik TeN10 said...

TK

hahaha.. ini lah sambutan raya versi perantau.. keh3

siti kektus said...

yeke kau yg buat kek tu? bukan beli ea? haha ;p

Cik TeN10 said...

siti kektus

ye la.. kek sini susah nk cri sbb mostly letak arak.. kau jeles la tu aku terer wt kek kan? haha

adan said...

larh.. aku ingatkan ko berya ngan family.. kesiannya.. sabar je beb.. insyaALLAH tahun depan bersua dgn family..

MataHati @ MH said...

camat ari rayer..
mana satu cik ten10 ni.. x nampak pun? ni konpem tgh duk kat belakang belek belek hadiah..huhu

ash said...

at least dpt pnglmn smbut 1 syawal kt sne kn.., 6ti2 rye kt trg lak k hehe

Cik TeN10 said...

adan

kl duit banyak dh lama aku angkut family teman aku beraya kt sni.. tu lah.. xsabar nk tggu next year !! nk buat open house !! hehe :)

Cik TeN10 said...

MH

ce tgk betul2.. ade lah.. hihihi

Cik TeN10 said...

ash

xnk !

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nnt terjah la sini plak....join la hanis etc terjah sano outlet leh lepaking ngan akak plak ngeee

Cik TeN10 said...

lady ayu

sy single mingle lg akak.. xkn tbe2 nk kco daun kot.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...