:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, September 22, 2011

:: Perlu ke pakai braces ??? ::

Hello.. 

ohh ya aku belom basuh muka lagi..
baru bangun tido muka comel2 gitu.. *sila muntah ! haha

ok2 .. back to the topic..
tadi aku ade la baca blog kembar aku.. si teyn teyn 
sila tepuk tangan ! nama kitorang sama cuma ejaan je lain2..

ceritanya dia konpius sama ada nak pakai braces ke tak..
giginya besar ngalahkan gigi arnab katanya..

tengok ni..


besar ke ?? 
aku tengok cantik je gigi dia..
cantik banyak berbanding gigi aku yang berterabur..
dah la besar tak teratur plak tu kan ! 
takpe ! aku bangga dan suka dengan gigi aku..

serius aku cakap gigi aku memang berterabur teruk yg amat !
siap ada gigi taring lagi dua2 belah pulak tu..
tapi aku tak penah terfikir pulak nak pakai braces..

sebab ?..

aku rasa xde masalah dengan gigi aku sekrang.. selagi tak sakit.. tak ganggu hidup aku.. ok je ! xde masalah !.. just aku kena jaga lebih sket la kan.. gosok gigi pun lama sket la sebab gigi aku suka main aci sembunyi !..

lepas tu.. aku bangga kot sebab bukan semua orang ada gigi macam aku.. ramai orang tertawan dengan senyuman aku yang menampakkan kedua-dua taring drakula aku ni.. dari situ aku merasakan yang gigi aku ini adalah satu eset buat aku.. so buatpe aku nak hapuskan eset aku kan.. tak ke rugi ?.. 

pastu kan.. aku rasa aku patut bersyukur dengan apa yang Allah bagi.. dan aku rasa macam tak perlu untuk aku ubah ape yg Allah dah bagi pada aku.. itu pendapat aku je lah.. ape yang aku rasa.. tapi aku xcakap la xleh nk pakai braces kan.. chill k ! :)

nak tengok gigi gajah aku yang berterabur dengan taring drakula aku ?..


walaupun aku senyum tak nampak gigi tapi taring drakula aku tetap nak terkeluar jugak.. itu pasai senyum jadik senget semacam je kan.. tapi en bf aku cakap comel je.. ! so aku berbanggga ! keh3


haa tudiaa gigi gajah.. keh3..

dah2.. aku nak pi mandi.. nak makan ayam goreng upin ipin.. 
bye !


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

27 comments:

ash said...

rindu kt gg taring tu..:)

siti kektus said...

aku ada terfikir jugak nak pakai braces weh. sebab gigi aku dah nak start jarang byk.

dulu2 sikit je jarangnya. since aku punya gigi geraham dah kena cabut sb tak rajin jaga gigi masa kecik, gigi depan dah mula menunjukkan jarangnya. sedih2.

Tukang Karut said...

opocot! baru tau gigi gajah cam mana...

Waqheh said...

tak pakai braces takpa tapi bra mmg kena pakai...kah kah

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ade gigi taring gak...
heeee..
bangga ade...

najihatussolehah said...

elok ja teyn-teyn nyer gigi 2...rasanya kalu terlalu teruk smpai ganggu/terlalu ketara bru lah pakai...kalu sket2 tu xpe lah...

kiwi said...

cantik je...hihi..susah nak cri orang ade gigi taring sekarang ni ^^

muhamad hanif said...

weewiitt.. mcm tengok iklan colgate dah..

bersyukur je :)

Anum said...

ala comelnya

ArulchelseA said...

comel la tu.. kih kih kih..

Cik TeN10 said...

ash

rindu nak gigit awk.. haha :p

Cik TeN10 said...

siti kektus

kalau macam tu aku rasa kau perlu cepat2 wehh.. makin lama kan makin jarang lak.. lg sakit nt..

Cik TeN10 said...

TK

haha.. laa takyah terkejut sgt la TK.. keh3

Cik TeN10 said...

Waqheh

ahh kau ni.. lain org tanya lain yg kau jawab.. sekeh pala kang.. haha :p

Cik TeN10 said...

meniti senja

give me ten !! :)

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

batul2.. setuju dgn pendapat anda !

Cik TeN10 said...

kiwi
haha.. tp kenapa awk nk cari orgyg ade gigi taring ? kih3

Cik TeN10 said...

hanif

haha.. iklan tak berbayar.. kih2

alhamdulillah.. :)

Cik TeN10 said...

Anum

thanks.. :)

Cik TeN10 said...

Arul

ohh terima kasih byk2.. kih3 :)

zati embong said...

ha part bf puji 2 yg penting.

jat suka psiko bf jat,tiap2 kali webcam mesti tnya comel x.haha.dia ckp lama2 dia bleh jd gila bl hdup dgn jat nnt.

Cik TeN10 said...

jat

oyeahh !! mmg pun ! time tu la nak perasan comel pun.. kih3

haha.. jat hati2 .. jgn smpai dia gila.. satg jat jgak yg merana.. haha :p

Cik Suheela said...

kita pakai braces dulu..dlm 2thun gitu pkai..sakit gila gabannn..tpi thn jela sbb gg i jongang kedepan dulu wakakaka

Cik TeN10 said...

Cik Suheela

sakit ?? xpe2.. skrg dh ok kn?.. :)

teyn teyn said...

bru je dpt menjenguk blog sambil bw ni ..

so this the entri , wahaha ..
thx awak.

thx sbb bg idea yg bernas. actually , kite ta jd pakai sbb doc nk cabot gigi kite.

tanakkk makkkk .. sakit tuuu ..

yes , bersyukur apa adanya..

Cik TeN10 said...

teyn teyn

wlcme.. sekadar memberi pendapat je.. :)

haha.. dh lama tak kena cabot gigi kan.. i pun tak suke gak jmpe dentist ! haha

yup.. gigi u dh cantik la dear.. =)

bahiah said...

Ok lagi tue.. saya punya lagi teruk dahla besar panjang dan tajam lak tue. Kekadang luka mulut saya.Bercanggah ngan gigi taring kat bawah. dan saya bangga ngan gigi saya walaupon usah nak gosok sebab saya kena gosok taring saya satu satu. Gigi ni menunjukkan personality saya. Soo.. saya bersyukur sebab saya ada gigi macam ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...