:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, February 23, 2011

:: Maafkanlah ::


Assalamualaikum (",) ..




Maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dada kuharap hanya
diriMu yang bertahta

hari ni takde mood sket.. 
abes klas kul 3 trus blah.. 
kepala berdenyut2 je.. 
trus terbongkang ats katil.. 
tu cerita petang td..

em..korang penah dgr lagu nih?..
ni kali ke brapa ntah aku dgr ari ni..
aku kalau dh suka satu lagu tu..
aku akan ulang2 dgr sampai lah aku rasa muak..

music dia best..
and plg penting lirik dia..
meh kita dgr sama2 and hayati lirik lagu ni..
layan~~

p/s : japg kalau ilham dtg.. ada idea.. aku update ea.. gomen ne.. 


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

16 comments:

naqiah said...

sy suke lagu rapuh ni.. memang best!!
sob3

Cik TeN10 said...

naqiah

layan~ (",)

KUREKURE COMEL said...

ok2...mina maafkan...

cepat cium tgn..hhmmm...bagus..cmni la...hehehe....


lagu ni mmg best....blh tngkp leleh...nangis la mksudnye tu...
huhuhu...jom dgr...hehehe

Cik TeN10 said...

kurekure comel

alamak! ade org perasan laaahhh.. haha

ngah dgr la nih..xtau bpe ploh kali dh ulang.. (",)

kindergartenlibrary said...

Sedap o0o !!

Cik TeN10 said...

nelly

jemput makan.. haha :)

Unknown said...

aku tak boleh dgr lagu.kalau dgr mesti nak nagis.aku cuma boleh makan nasik je.benda lain akan buat ak depressed;)

NurWahidah Abdullah said...

ske sgt lagu nh..sy pun ske dengar lagu ulang2 kali smpai la ada lagu baru ganti tempat ..hehe..

Cik TeN10 said...

echah mahsuri

kau mmg echah.. haha
mkn jgn xmkn.. (>.<)

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

ohh.. give me 10 !! papp!!papp!!

zati embong said...

samalah bila da suka sehari duk ulang lagu 2 je.haha.bl dah lama sikit,xdgr da.haha

Cik TeN10 said...

zati embong

tu ahh..dgr smpai nk muntah..pastu xdgr dh..haha

KUREKURE COMEL said...

sila muntah ramai2 ye...
kite meriahkan lg suasana...
hooyeyyy...kihkihkih...

Cik TeN10 said...

kurekure comel

ni mesti kau borink and takde keje kt opis kn mina?.. hahaha

KUREKURE COMEL said...

hahaha...bukan setakat boring...
naik loya nengok bos...kihkihkih..

Cik TeN10 said...

kurekure comel

ko jgn mina.. skali dia xkasi gaji kang.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...