:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, February 10, 2011

selamat malam.. hye.. (",)

kenalkan.. kawan2 aku.. hihihi




cantik di waktu biasa,




jelita tatkala bergaya, 




dan comel pabila bermanja.

*************************************************************************

really love this korean drama..
can you guess the title?...

drama ni dah lama gila.. 
rugi tak tengok.. jauh lebih best dr cite hantu kak limah balik umah yang ntah pape!! grrr
sape yg blom tgk tu mmg rugi!.. sila tengok okeh!..

kepada mamat2 yang tak reti2 nk buat suprise kat awek..
dan jugak yang keras macam bangku tak reti2 nk romantik..
amatlah dialu2kan untuk tengok drama ni okeh!..


p/s : watak heroin dlm cita ni sebijik cam aku!!! opssss.. haha


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

Sca Ndx said...

wi mary lagi comel. mary me mary. :)

Raji berkata said...

errr best lah weh hantu kak limah
oh cter ni ajar kte jdi romantis eh?
nk tgk lah =.="

Cik TeN10 said...

Sca Ndx

haha.. ye lah ye lah..

Cik TeN10 said...

Raji

best?..ngarut je lebih..xsuka ahh..
cite ni romantik+komedi.. best2.. try ahh tgk.. =)

nanakimie said...

suka2,byk kali da ngk:)

Ungu said...

awww. gong-chan.
heee.

-mood gatal-

nelly said...

lawanya dorang ..
hehehe ..
drama yang bagus untuk lelaki ..
kih2

Cik TeN10 said...

nelly

hihi.. best je layan cte nih..

Cik TeN10 said...

nanakimie

suka jugak :)

Cik TeN10 said...

ungu

hahahha

sitihanisahali said...

minat cite korea ea...lawa dieorg...

Cik TeN10 said...

sitihanisahali

yup!..dok kt jepun tp minat cte korea!.. sangat comel!! wee~

Zhafran Vengence said...

owh best ke cita ni?..nanti nk tgok aih..he3

tapi cita hantu kak limah pun best gak.. :)

Cik TeN10 said...

Zhafran

hahh elok la tu.. belajar jd romantik and loving sket.. :P

tak best!!ntah ape2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...