:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, February 24, 2011

:: Awek impian?? ::

Assalamualaikum..(",)


aku belek2 belog aku tadi.. aku tgk stats >> traffic sources >> search keywords.. tau apa dia?... haha


agaknya aku ni awek impian malaya kot !! *masuk bakul angkat sendiri* muahahaha


then aku GoOgle image awek impian.. nahhhh keluar gambar ini.!!




aku tau ramai org minat minah ni kan?..
dan ini ..






nasib baik tak keluar gambar pelik2 huhhh.. 


ohh aku mmg suke tgk gmbar2 heliza tomey ni.. 
mcm2 gaya dia pose haa.. 


facebookaku.com


ohh ni gmbr aku.. 
nak tau kisah disebalik gambar ini?..
bleh klik kt facebookaku.com okeh..
bukan ape.. aku segan nk cakap..
kn korang kata aku perasan pulak.. 
ngeh.. ngeh.. ngeh.. 


p/s : gmbr aku tu ada sangkut paut ngn heliza tau !! hihi sje je mau kasi kontrovesi kn.. muahaha



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

13 comments:

KUREKURE COMEL said...

kalau tak mau tgk cmne?ayookk...
hahahaha...


pham kan...kat opis ni mne blh fb2 ni...hareemmm bangat...hihihi...


ehhh...cuba search awek busuk...
kompem keluar...dot..dot..lalala..

Cik TeN10 said...

kurekure comel

tak mau tgk tak yah klik.. muahahaha

woooo haremmm kah.. dok kt opis kna puasa fb la kan.. hahaha

awek busuk?.. mesti kuar kurekure comel.. kahkahkah

KUREKURE COMEL said...

ishhh2....jgn malu2...meh aiii tlg seacrh kan...sure jumpe...
ape tu..ten...ten...ehhh...hahahaha

Cik TeN10 said...

kurekure comel

boleh pandang2~
malu itu perisai org beriman~

nyanyi jap..haha

princess laila said...

indahnyer ciptaan Allah :)
knape awk shumil sgt eh cik ten10?

heh2~

zati embong said...

aiyok,klik da,tp content not fOund.haha.baru excited nk tengOk nih.

echah mashuri said...

peh.pehh...kontroversi tuh mmg mainan ko kan.keh3.



ah tak sama punnn...


ak lagi lawa.tu pun kalau cayelah.;p

mawarsariamani said...

wah. awekz impian bwh skali tu. ngehehe

Cik TeN10 said...

princess laila

shumil ke?.. emm sbb suka makan strawberry + yogurt + madu kot .. hahaha tibe2 jekk

Cik TeN10 said...

zati embong

ohh lupe lak.. private.. mmbr je leh tgk.. add lah fb aku ea.. (",)

Cik TeN10 said...

echah mahsuri

kahkahkah.. mmg aku xcaye lah.. ke kau jeles ?? hahahh (>.<)

Cik TeN10 said...

mawarsariamani

ohh.. *blushing*
u ni.. jgn la ckp cm gitu..malu i.. hikhik ngade2 kannn aku.. muahaha

CikUna said...

hehe.. semuanye CUMIL2 + CUTE miute...

\\( ^_^ )//

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...