:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, February 27, 2011

:: Thanks nelly !! (",) ::

Assalamualaikum.. 


tengah buat apakah?..
hjung minggu mesti nk bersenang lenang..
nak rehat2 manja2kan badan kn..


aku skang ni ketagih..
skali aku terjebak tonton drama korea..






slagi x abes salgi tu dok angau..
sampai 1 keje pn xjadi..
benti pn sbb nak makan and g toilet..
sanggup xtdo semata2 nk abeskn tgk drama korea tuh..
aduhaii.. mantop abes!!


....


last week aku ada join bloglist nelly the strange 
aku dh pn dilistkan dalam kategori bloglist cOoL !!!


then.. 
direview oleh nelly kt sini plak


terharu okeh !!!
ade jugak org nak review belog seposen aku nih..
entry ni khas untuk aku ucapkan 




sedar tak sedar dh ramai followers aku..
Thanks untuk semua yg sudi follow aku..
especially yg selalu tinggalkan komen kt entry2 aku..




p/s : time aku blogwalking.. blogger2 yg selalu komen akn jd keutamaan aku.. and utk sng aku update dgn blog2 mereka ini aku letak lah kt bloglist aku.. cepat or lambat aku pasti akn terjah blog mereka2 ini.. korang mmg terbaik lah !!! 














Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

16 comments:

kindergartenlibrary said...

wait ! Terharu jap ~~

=D

hehe .sama-sama ..
tq ya ..Nelly akan masukkan kedalm entri terima kasih . . . . . . .

tau kan entri mne ? hehe .

ditag : http://nellythestrange.blogspot.com/2011/02/tagged-from-zaty.html

Cik TeN10 said...

nelly

thanks jgak!!

tau2.. :)

zati embong said...

kalau da addicted ni,kat ofis snggup nyelit2 tgk drama on9.haha.teruk betul.selagi x habes,selagi 2 xtenang hati.haha

list yg fatin wajib tgk!

my gf is a gumiho
marry me,mary
syunkyunkwan scandal(ntah betul or x eja,haha tibai je tu)

Cik TeN10 said...

zati embong

wakaka..smpai cmgitu sekali penangan drama korea!!

okeh2.. pasni cuti sebulan nk tgk sume.. haha thanks jat!!

KUREKURE COMEL said...

ehhh...samalah...kihkihkih...




jat ngan fatin ni...tak abis2 korea nya....hehehehe...


tgk dlm mysoju ke?

Unknown said...

ak boys over flower pom xabis lg.nnti cuti sem baru smpt kot nak layan.ten!kenapa ek kalau ak xkomen or bc entri terbaru ak.ak xleh tido?<--tipuuuu.HAHAHAH

NurWahidah Abdullah said...

"slagi x abes salgi tu dok angau..
sampai 1 keje pn xjadi..
benti pn sbb nak makan and g toilet.."

hehe..like ur statement...me too..:P

Raji and Yeen said...

ala tgk drama jepong lah weh ;P
congrts sebab dipuji2 xD

cik ika said...

congrats..hee..:)
ika pown ske gler cte korea lg2 law heronye hncem..hehehe

cik ika said...

congrats..hee..:)
ika pown ske gler cte korea lg2 law heronye hncem..hehehe

cik ika said...

congrats..hee..:)
ika pown ske gler cte korea lg2 law heronye hncem..hehehe

Cik TeN10 said...

kurekure comel

ehh kau ni mina.. suke tiru aku kn.. muahaha

mesti r.. kan jat kan?..nak2 hero encem!! mmg xberkelip2 mata nengok.. haha

a'ah kt mysoju..

Cik TeN10 said...

echah mahsuri

yg tu aku dh abes tgk last2 year ag..layan jgn xlayan weyhh!! haha

kau mmg echah..kuat tipu..muahaha :p

Cik TeN10 said...

najihatussolehaha

tu lah kn..hebat betul penangan drama korea nih..lg bahaya dr merokok agknya..ketagih yg amat.. haha melampau2 sgguh hiperbola..

Cik TeN10 said...

Raji

drama jepun xleh lawan drama korea ag.. drama korea ag mantop weyh! haha

ohh thanks.. byk lg nk diperbaiki kt belog seposen ni..btw thanks salu jenguk kt sini :)

Cik TeN10 said...

ika

thanks ika.. :)

tu ahh..encem!! cair hati wanita i ni.. muahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...