:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, February 12, 2011

:: Selamat hari lahir sayang ::



Happy Birthday to my best friend.. tak lain tak bukan Alya bucuk!!.. 


sedih sebab tak dapat nak celebrate sama2.. but i never forget your birthday tau!.. kau sahabat aku sampai bila2!.. 


Alya sayang..


Selamat hari lahir..
aku doa semoga ang panjang umur..
moga murah rezeki..
bejaya dalam setiap bidang yang ang ceburi..
dan paling penting..
semoga cepat naik pelamin!!!
aku tak sabaq nak makan nasik minyak ang!!
nak adiah kena mai jemput aku kat airport nt naa..haha (^.-)

nah.. special for you..


haha.. jangan marah noo.. aku curik gambaq ang kat facebook!!! kahkahkah..


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

~aLiYa~ said...

tq tin!!!!
luv u lots!!! muah:)

Cik TeN10 said...

aliya

muah3~ (",)

Anonymous said...

hepi besday too yaww :)

Eyka said...

hepy besdy!! wah2~ hahahaXD

Cik TeN10 said...

miss_neeya

thanks neeya :)

Cik TeN10 said...

Eyka

ape yg wah2 nye eyka?.. hahaha neway thaks for da wish~ :)

Sca Ndx said...

happy birthday aliya :)

KUREKURE COMEL said...

slmt hari lahir kawan cik ten10...
hehehe

Hakimi Reza said...

hepy besday jugak~~~hak3

Cik TeN10 said...

Sca Ndx

:) aii xkn wish je?..adiah nye mana dong?.. haha

Cik TeN10 said...

kurekure comel

thanks :)

Cik TeN10 said...

Encik Nakal

:)

Raji and Yeen said...

tanjyoubi omedetou~!!! ;D
yea semoga kau pun kawen cpt bole jmput ak skali =.="

Cik TeN10 said...

Raji

ahahaha..ke situ plak kau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...