:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, February 21, 2011

:: Saya nk join bloglist Nelly The Strange ::


Assalamualaikum..(",)

ohh kenyangnye.. lepas makan nasi + tomyam ayam + telur dadar.. aku telan pulak strawberry + yogurt + madu.. alhamdulillah.. hihi.. baru ada tenaga sket nk menaip kn.. jom join ramai2 biar penuh bloglist si nelly nih.. (>.<)

http://nellythestrange.blogspot.com/2011/02/bloglist-nelly-strange.htmll

alamak.. kena pilih la pulak.. ada 3 kategori.. Otai, Sempoi and Cool *garu kepala*..

nelly.. kalau aku masuk tiga3 xbleh ka weyhh?.. haha tak pasai2 kena sekeh ngn nelly kang..

erkk nk masuk yg mana 1 ni weyhh?.. aku tanya korang lah yg selalu baca belog aku nih kan.. korang lg tau kan?.. 

ermm.. aku nk tag..


aku rajinkan diri jugak demi kau nih nelly.. haha (",) sekarang aku nk sambung layan cite Secret Garden.. cau cin cau~


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

13 comments:

zati embong said...

sempoi!hihi

InsyaAllah jat join ye dear O.o

KUREKURE COMEL said...

kamu ni kn penuh semangat...opppss..
xde la pulak...nk sama dgn jat la..
hehehe

Cik TeN10 said...

zati embong

wah2.. sempoi2!! haha

Cik TeN10 said...

kurekure comel

ahahaha..ehh mesti la smngt kna kuat.. kl x cmne nk survive sorg2.. huhu

kindergartenlibrary said...

Terima kasih sudi join ! Hehee ..
Nelly masukkan dalam kategori sempoi .
=)

Cik TeN10 said...

nelly

sama2.. hhihi ok2..

Unknown said...

alaa..dem..dem.ak dah masukkan ko dalam bloglist ak.kalaulah ak suh ko wt entri gak.HAHA.baru rajin sikit ;p

heee.x.gurau je.






heee.betul xgurau.






heee.ok.ak nk g wt asemen.-_-

NurWahidah Abdullah said...

aah..sempoi kot..hehe..

Cik TeN10 said...

echah mahsuri

hahaha.. sape suh kau msukkn awl2.. hakhak..

selamat buat assgnment.. aku nk tdo!

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

hihi.. wahh ramai yg ckp sempoi nih.. sempoi takpe jgn bersimpul2 udah ler.. hihi

si para para said...

sempoi di sana sini..

Anonymous said...

eh!!! entry kita sama... fda pon join gak! nt snglah nk elo2 ikut bloglist nelly...

salam kenal. jom singgah blog fda...

Unknown said...

sya pilih cool... huhuhu

semoga tersenarai dlm blog nelly.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...