:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, February 10, 2011

:: Tag again ::

cakkkk!!! 






aku ditag oleh ayu untuk jawab soalan cepu cemas ini..


mari kita terjah!.. 


*************************************************************************************************************



Rule: respond to these as sarcastic/mean as you could. 

once you’ve been tagged, must do!!
Happy reading!


If an annoying person says:
1) I am cute.
lol..you baru tahu ke?.. ohh pity on you..! :P
2) I am the most beautiful/handsome.
so?...*angkat kening sebelah mcm ziana zain*
3) See, everyone loves me because I am rich and famous.
ohh really??? *buat2 teruja* 
4) Unlike you, I am perfectly multi-skilled. I do everything very well from sports to academic thing.
ade aku kesah?... 
5) You don't know me? I am Bruneian artist; I have albums.
ohh ye?.. sorry lah tak minat!..

If an annoying hot woman/man says:
1) I know you like me.
erkkk  *muka blur..dlm hati..ya Allah ya tuhanku..perasan nye mamat ni!..*
2) What are u looking at? I am not interested in you! 
lol..sape tgk you?... perasan!
3) Sorry, you're nice but seriously not my type.
Ade aku kisah?...
4) UNLESS you are rich, then don't dream that I will get a ride with you!
lol..bila masa aku cakap w wanna get a ride with you??.. erkk *blurr*
5) Look, I am pretty/ handsome; I can make people hate you!
silakan~ *dlm hati..ceh tak dpt aku tbe2 nk naik angin..ape ke henye??*

If an annoying extremely ugly woman/man says: 
1) I think you and I can make a good couple.
buat2 tak faham.. cm blur gitu.. huahua kejam!
2) May I have your cell phone number? Please please please? 
hentam sajalah.. naseb la no spe yg terkena tu.. kuang3~
3) Hi, wanna hang out? I want you to be with me the whole night.
maaf.. kaunter hanya dibuka dr 9 pagi hingga 5 petang sahaja.. sekian harap maklum!.. ehemm ehemm..
4) What do you like about me?
nothing at all.. *kejam gile aku!*
5) I want you to say that I am pretty/handsome and you like me soooooooo much! 
ohh!.. u're are soo handsome.. but unlucky.. i don't like you sooo much!.. *blah trus*

If your enemy says:
1) Hi bitch!
ohh hye... *jawab dgn senyuman paling menawan*
2) You smell like shit!
really?.. you too.. *laugh*
3) What an ugly creature you are! 
so??... *angkt kening tinggi2*
4) I am going to kick your ass in this race for sure.
try la.. if you dare!.. *jegilkn mata bulat2*

If your annoying ex says: 
1) I still love you...
alololo.. ciannye.. *buat muka comel*
2) I know you still love me! 
sure?.. 
3) Please, come back with me honey/hubby..
of course!.. tidak sama sekali  *goyang2 jari telunjuk*
4) Please call me...
ohh.. you jgn risau.. i akan call you untuk hadir ke majlis persandingan i nanti!.. *senyum*
5) The break up hurt me so much...
alololo.. ciannye.. ade aku kisah??.. sape suruh kau carik pasal.. so padan muka you!.. haha *gelak jahat*

If an annoying salesperson says: 
1) Wow! You are so pretty/handsome!
dlm hati.. elehh cakap je la duit aku yg cantik!.. grrr
2) Seriously, I used this product and I've changed!
buat2 tak dengar.. tak pun blah je.. rimas and tak suka org kacau time aku ngah belek2 brg.. melainkan aku yg pggil dia utk tya something..
3) We are giving a discount up to 50%!
tak pe lah.. sy tak berminat..
4) This one is good sir/madam. Buy sir/madam. Buy...
ohh..no thanks.. blah trus.. 
***********************************************************************************************************************************
mak aii.. panjang berjela haa.. aduhh penat den menjawab nih.. kepada orang2 yang suka buat tag ni kan.. jangan lah tanya banyak2 sangat.. biar pendek, ringkas dan padat.. biar simpe sudah la yer.. baru lah seronok nak menjawab.. kl panjang2 sangat pun.. sampai setengah jalan dh rsa borink.. korang tak rasa cmtu ke?..
erkk sory lah kalau ada pihak yang trasa hati.. just my opinion.. korang tag aku jawab je.. hihi.. nasib baik malam ni aku rajin sket.. kl x mmg tak terjawab lah..
wait for my next entry ea..daa~
 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...