:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, February 9, 2011

:: Nobody is perfect ::

Salam ceria di pagi Rabu yang sangat sejuk ini.. (",)


sambungan dari entry lepas .. seperti yang aku janjikan.. i wanna share with you my opinion about the equation..








1st of all.. thanks kepada semua yang sudi komen memberi pendapat anda.. aku dh baca n reply all ur comments okeh.. 


rata2nya tak setuju dengan equation ni.. aku pun tak setuju !!


pendek kata.. equation ini dicitpa oleh lelaki yang bermasalah untuk perempuan yang bermasalah.. agree ???


cuba tukarkan perkataan woman itu kepada man .. sama jugak kan ?..


kalau tengok secara realitinya.. zaman sekarang ni dah ramai perempuan yang bekerjaya malah lebih hebat dari lelaki.. bukan nak merendahkan para jejaka yang kacak lagi handsome ni.. tak.. tp itu lah realitinya kan?.. 


bagi aku.. lelaki dan perempuan ni sama ja.. nobody is perfect right?.. masing2 ada kelebihan dan kekurangan.. that why.. man and women need each others.. saling melengkapi antara satu sama lain..


so terimalah sedanya.. tak perlu nak menuding jari pada mana2 pihak.. lebih baik berusaha untuk memperbaiki kelemahan dan kekurangan yg ada pada diri masing2.. kan lebih baik begitu?.. 


okeh?.. itu ja pendapat aku.. 


ohh.. sebelum tu.. minggu ni adalah golden week bagi semua budak2 kolej aku.. cuti emergency sebab 50 orang dimasukkan ke hospital akibat food poisoning.. gara2 makan makanan kat dewan makan.. nasib baik kitorang students Malaysia masak sdri.. so selamat sihat walafiat.. yang tak best nya.. exam yg sepatutnya start hari ni ditunda ke mggu depan.. next week terpaksa berhempas pulas mengerah otak selama 5 hari berturut2.. doakan semoga aku berjaya dengan cemerlang, gemilang dan terbilang ya.. daa~ (",)



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

ash said...

food poisoning la ttlan note exm 6ti..hehe

Cik TeN10 said...

ash

haha.. malas study telan lah note.. haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...