:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, February 5, 2011

:: Aku dan contact lens ::

konbanwa..selamat malam.. (",)

korang nampak aku ni cam pakai contact lens ke ahh??..aku bukan apa..pelik dan hairan..banyak kali aku ditag kat gmbr contact lens..alahh..kt fb la..

ehh..apehal la dok tag aku ni..buat menyemak je..mata aku pakai power semulajadi je..tak perlu contact lens warna warni segala mak nenek ni..

dah banyak kali kena tag..baru hari ni aku terasa nak usha ape la yg depa dok sibuk sangat promote ni..

sila lihat dan teliti caption, gambar kat bawah ni ya..

Contact Lens

Jika Berminat Bolehlah Membuat Tempahan Sekarang... 
Boleh Membuat Tempahan Contact Lens Yg Ada Power Ataupun Tidak..

dah usha.. ooo.. padan la depa tag aku.. contact lens yg takde power pun dijual jugak rupanya.. fikir2 balik.. buat apa jual yg takde power kn.. setahu aku contact lens ni sama fungsi macam spek mata.. untuk kegunaan orang yang rabun kn.. so kalau takde power sama je la cam tak pakai contact lens kan.. tak ke gitu?.. 




kilk next.. uishh berwarna warni.. 


ooo.. nak bagi mata cantik.. boleh tukar2 kaler.. 


persoalannya perlukah???


p/s : kepada sesiapa yang berminat sila klik di gambar berkenaan..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

12 comments:

Hakimi Reza said...

hahahah~~jemm..jemm

Cik TeN10 said...

nakal

jem sapu kt roti bakar sedapp!!!

specsy said...

hee. cik ten10 pakai lah. beli kale purple. HAHA.

Cik TeN10 said...

pikapie

erkk.. baik beli kasut baru.. hahaha :P

± said...

pekabo cik ten10,
aku dgr harga colored contact lenses double dr yg biasa. ntah la. kalau nak try, pakai la yg kaler merah. serius gothic..huhu

Cempakamelati said...

Dakde pekdah nya pakai contact lense kalau tak memerlukan. Silap-silap boleh menghadapi masalah penyakit mata lak kalau tak pandai jaga.

Cik TeN10 said...

Dark Half

aku bak2 je.. (",)
tak sanggup nk bayar double just semata2 utk kelihatan lawa.. bek aku beli double cheese burger ke.. kenyang perut senang hati~ haha

Cik TeN10 said...

Cempakamelati

tu lah.. nk kena jg satu hal.. menyusahkan je.. mata original is the best! =)

SyedGraphix Dot Com said...

jappp2.. nak pkir.. perlu ke ea... haha

Cik TeN10 said...

SyedGraphiX

haa lu pkir la sdri !.. haha (^.-)

RETROSZ Girl said...

actually bg yg tak rabun, tak perlu pakai kutt. byk effects die nti. :)

Cik TeN10 said...

RETROSZ Girl

sy pn pkir camtu jugak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...