:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, July 15, 2011

:: Budak debabb deboobb ::

Assalamualaikum..

ce korang teka.. apa yg Aysar tengah tengok ??


ahaa.. budak debabb ni baru 9 bulan.. tengok pipi dia..


sampai senget mulut .. nak tau dia tengah tengok apa ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng3 !!!


Aysar ngah layan Upin Ipin laaa.. haha


tunggu ibu lambat sangat.. Aysar buka sendiri la.. haha ^^

budak2 sekarang advanced bebeno haa.. tak sampai setahun dah pandai men laptop !! tengok Upin Ipin tu sampai meleleh air liur.. 

bagus jugak kan tengok Upin Ipin.. sebab banyak pengajaran dan tauladan yang baik untuk budak2 ikut.. (",)

tak sabo nak balik cubit pipi Aysar !!! grrrrr haha


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

26 comments:

siti kektus said...

hehe. kasi cubit sampai lebam.

comel~ ;)

ArulchelseA said...

geram la tgok..nk cubit2 je ppi dia tu...kih kih

Anum said...

comelnya dia

d_LA said...

COMELNYEEEEEEEE...RS NK CUBIT2 JE PP TU..HEEEE

mykhalis said...

tak sabar nak tunggu anak khalis pulak..tapi nak kasi dia tengok bo bo boyyy

Far8 budak baik said...

kecik kecik dah
pandai tekan laptop tuu..
nk tgk upin ipin sgt..
karang dy nakal mcm upin ipin baru tahu...haha

zati embong said...

ya Allah..

comelnya dia fatin.dahla pndai buat muka!

najihatussolehah said...

2 lah anak buah aq pun asyik nak 'shaitop' ja...

Cik TeN10 said...

siti kektus

ahaa.. itu mmg menjadi hobi ktorang.. mmg merah la pp dia ktorang kerjakan.. haha

Cik TeN10 said...

ArulchelseA

mmg.. dia mmg suka buat org geram.. kuat mengacah budak debabb ni ! siap ngn mimik muka lagi.. ^^

Cik TeN10 said...

Anum

comel sbb pipi labuh dan debabb !! haha ^^

Cik TeN10 said...

d_LA

ahaa.. fatin mmg suka cubit pp dia pun !! haha ^^

Cik TeN10 said...

khalis

sabo2.. makin besar makin byk akalnye tau.. =)

Cik TeN10 said...

Far8

budak debab ni mmg.. sume pndai.. ahaa xpe nakal2 upin ipin pun masih patuh.. biasa la budak2.. nakal nk membesar.. ^^

Cik TeN10 said...

jat

a'ah.. mmg pun.. tu yg buat fatin geram sgt tuh !! makin besar makin banyak akal dia.. kuat mengacah lak tu dak debabb ni.. tggu je la.. fatin balik nt siap la kena gomoi.. haha ^^

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

"syaitop" ?? dia nk sebut pe tu wehh? haha.. besa la budak2 zaman canggih.. keluar2 je dh nmpak laptop.. haha ^^

Asrul "iLham" Sany said...

tgk budak comel boleh ilangkan migraine saya ni

;D

Cik TeN10 said...

Asrul

ahaa.. bagus la kl mcm tu.. =)

ORLANDO AHMAD AL BUAYAK said...

cubit la pipi sendiri dulu...kalo debab jugak laa hehehe

adan said...

expertnyer aysar... agak2 dia tahu blogging tak?

Nasriq said...

hoho... budak2 sekrang ni memang advance betul la...

Cik TeN10 said...

orlando

pipi gua tak debab mcm pp aysar.. huhu

Cik TeN10 said...

adan

ahaa.. mmg expert.. ohh ilmu blogging aku blom perturunkan lg kt aysar.. nt la aku balik aku gomoi dia ckop2.. haha

Cik TeN10 said...

Nasriq

tu la pasal.. terlebih advance da !

Syuxer said...

comelnya dia..pipi rasa nak cubit2 je heheh..:)

Cik TeN10 said...

Syuxer

ahaa comel dan berat !! haha ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...