:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, July 21, 2011

:: Kenangan itu ::


Assalamualaikum.. (",)


korang rasa ini potrait aku ke adik aku ??
ce teka ce teka.. hihi 

ishh.. aku nak suruh korang teka tapi aku tak sabo nak cakap kat korang..
ni adalah lukisan potrait aku yang pertama tau..
bukan aku yang lukis la tapi.. 

ini adalah hasil lukisan ex-bf aku..
celah mana dia lukis aku pun tak tau..
tapi aku rasa sangat2 terharu + gembira..
sebab sebelum ni takde sape penah lukis gambar potrait aku..

walaupun aku dah jarang contact ngn dia..
aku nak ucap terima kasih untuk lukisan ni..

memang kitorang dah clash.. tapi aku tak penah nak buang semua barang2 yang penah dia bagi..
sebab itu semua adalah kenangan.. 

tak berbaloi kalau putusnya sebuah persahabatan gara2 putus cinta..
aku harap dia akan jumpa teman hidup yang terbaik..
aku doakan semoga dia berjaya dalam setiap bidang yang diceburi..



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

12 comments:

**::CIKNUURUL::** said...

canteknyeeee,..plak tu ex yg lkis,.auwww,terharu memang,.hehe,.tp pape pon,truskn hdup dgn tabah dn snang hati,.cm CN jgk,brg2 yg die prnh bg,sume CN smpn smpai skang,.cme xcntct sgt dh,.huhu,.

bunga said...

cantik..leh jadi pelukis yang berjaya nanti..

zati embong said...

ala,kejap2,jat pn tgh scan part mana muka fatin ni.hihi

siti kektus said...

wewiit~
cantik nya.

meh suh ex tu buatkan aku satu. hehe


psst, kite beraku kau lah. tak pe kan? hehe :p

Cik TeN10 said...

CINUURUL

mmg terharu.. ahaa.. bnda dh lama berlalu.. skrg dh sng hati sbb dh ade pengganti yg sgt2 caring n loving.. hihi =)

Cik TeN10 said...

bunga

ahaa.. terkejut jugak sbb xpenah tahu dia ada bakat terendam.. kih3 ^^

Cik TeN10 said...

jat

maybe xnmpk iras fatin skrg sgt kot.. sbb ni msa chubby dulu2.. hihi

Cik TeN10 said...

kektus

ishh malu r wehh.. kih3

okeh siti !! ehh kektus !! haha

WuMing said...

Mahal ayat tu.."tak bagus putuskan persahabatan gara-gara putus cinta"... Caya lah..

Cik TeN10 said...

WuMing

sbb persahabatan tu sgt bermakna buat aku.. =) aku tak sanggup menggadaikan sebuah persahabatan gara2 kegagalan dlm percintaan.. ^^

adan said...

kenangan ttp kenangan beb..

berdarkan pada lukisan.. ko punya mata yg menawan.. ehehe

Cik TeN10 said...

adan

yup.. sebab tu aku simpan.. =)

ohh ye ke?.. mksud kau dia tertarik pada mata aku ?? cmtu ehh ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...