:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, July 12, 2011

:: Nikmat dunia ::


Assalamualaikum..

malas nak taip panjang.. nah korang layan gambar je lah ea.. 
gambar2 ni masa aku gi Fukui mggu lepas..


breakfast @Rasa Sayang.. roti canai kosong + roti pisang + kuah kari + ice cream 




dinner @Aladdin.. Nasi beriani ayam.. mmg marvellous! 


side dish utk malam tu.. nan cheese.. ini pun sedap gila !!! mmg melantak sakan lah aku.. tokey kedai pun senyum sampai ke telinga bila kami angkut satu angkatan mai kedai dia..

gambar beramai2 blom dpt lagi.. member aku nak peram buat pekasam agaknya.. 

takde la kebulur sgt aku kalau tak dpt balik Mesia summer holiday ni.. huhu skrg aku tiba2 lapaq kuih raya.. sapa baik hati nk pos kuih raya kt aku ??



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

20 comments:

si ngokngek said...

mak aii..begitu nikmat dunia..kalau macam nie dh boleh kena penyakit..kehkehkeh..nasi beriani tue..hadoi lama dh tak pekena..ish jelous

zati embong said...

fatin,kalau buah hati baca fatin mngidam ni,sebelum raya smpai kuih raya 2.hihi

Hanis MY said...

i jeles wuwuwu nk jugeks

Nasriq said...

nasi lemak rasa sayang sedap...

teyn teyn said...

best ape dok jeponnn ..

adan said...

orang yang melihat picture ni kebulur nak makan gak..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tetibe lapo...
:)

muhamad hanif said...

jepun lagii..



errggghh!!!

najihatussolehah said...

wah..ni kedai org mesia kat sana ka..

ske nan cheese:)

d_LA said...

bestnye nasi tuh..dla pantang tgk makanan sume ni..hehe

Cik TeN10 said...

si ngokngek

ahaha.. tggu apa lg.. pi pekena nasi briani sedaih !! kasik kaw2 punya..! ^^

Cik TeN10 said...

jat

ahaa.. dia pun cuti 2 minggu ja.. tak sempat nk panas punggung dok umah sedar2 cuti dh abes.. nganga makan angin je la fatin kt sini jat.. huhu sedihh2

Cik TeN10 said...

kak hanis

kl nak dtg la fukui.. sgt sedap.. kt zamzam roti nan dia liat.. kat sini mmg fatin melantak sakan lah.. haha ^^

Cik TeN10 said...

Nasriq

ahaha.. sedap2..!

Cik TeN10 said...

teyn teyn

best la.. tp kdg2 tak best jugak bila rindu family.. bila homesick.. huhu ^^

Cik TeN10 said...

adan

ahaha.. cian ko kebulur.. dh kebulur pi la makan.. ishhh tu pn nk kena ajar ka? haha ^^

Cik TeN10 said...

meniti senja

ahaa.. kan2?..aku pun ! =)

Cik TeN10 said...

hanif

ahaa.. ade orang jeles ! ^.-

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

a'ah.. kedai org mesia.. tp bkn malay.. owner dia chinese..

suka jugak! =)

Cik TeN10 said...

d_LA

ahaha.. faham sgt perasaan dla.. fatin pun sama.. pantang tgk makanan.. tmbah2 time ngah lapar.. rsa mcm nk baham je semua mcm harimau baham daging.. haha ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...