:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, July 9, 2011

Quick update from Fukui

Assalamualaikum


Alhamdulillah dah setle.. Wlpn xbegitu confident dan saingan agak sengit.. Skrg aku hanya mampu berdoa dan bertawakkal.. Semoga Allah bagi yg terbaik untuk aku..


Esok aku akan pulang ke Sendai.. InsyaAllah.. Tp singgah Tokyo kejap.. Nak shopping!! Hihi


Ohh lagi satu.. Aku dah pun memiliki iPhone4 32gb warna putih.. Terpaksa tukar baru sebabkan iPhone lama yg dah hampir 3 tahun aku pakai tu cepat sangat kong baterinya.. Jangan jeles korang! >•< hihi


Dan lagi satu.. Takut aku tengok video perhimpunan bersih yg di post kt FB.. Aku nak kembali negara Malaysia yang aman dan damai..


Nanti da balik Sendai aku jenguk korang ye.. Rindu sangat nk baa kisah2 dari korang semua.. Papai~


- Posted using BlogPress from my iPhone
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

11 comments:

Far8 budak baik said...

wwahhhh cara kau sebut tokyo tuu..
pehhh aku langsung tak penah pi
luar negara..
paling jauh pun sabah grrrr

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bestnye...
selamat buat ko kawan...

d_LA said...

rindu ngan fatinnnnnnn..hehe..
bestnye dh pkai uphone4..ni rs nk beli gak ni

d_LA said...

alaaaa...ter eja uphone pulak dah..haha..wat2 faham jelah ye

zati embong said...

baguslah fatin da settle da.jat doakan yg terbaik utk fatin.

ash said...

Yg penting dh setel..sme2 kita doa k ;)

Cik TeN10 said...

Far8

ahaa.. dh alang2 dtg sini kn.. sia2 la kalau tak explore kn.. gunakan sepenuhnya peluang yg ada.. hihi ^^

dtg la.. air asia salu wt promo.. mas pn kdg2 ade gak promo.. =)

Cik TeN10 said...

meniti senja

thanks kawan.. =)

Cik TeN10 said...

d_LA

rindu dyla jugak....!! ^^
beli dyla beli !! amat berpuas hati.. ^^

Cik TeN10 said...

jat

alhmdllah da setle.. tgal nk tggu result je.. insyaAllah.. thanks dear.. =)

Cik TeN10 said...

ash

alhmdllah.. ok.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...