:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, July 18, 2011

:: Me Myself and I ::

Assalamualaikum..

ermm.. pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan 8 dah..
rasa macam baru je kita melangkah ke tahun 2011 kan.. haiii cepatnya masa berlalu..
lagi dua minggu kita bakal menyambut bulan Ramadhan..

sebagai persediaan untuk menyambut Ramadhan tahun ini..
aku tengah berusaha mencari buah kurma ni haa..
aku usha dekat on9 shop yang selalu aku beli makanan halal tu tapi tak jumpa pulak..
kalau takde jugak terpaksa la susahkan sape2 untuk poskan..

sedih laa.. tak dapat nak menyambut Ramadhan bersama keluarga tahun ni..
lagi sedih bila dengar takbir raya sorang2 kat bilik nanti..
ini la nasib bila study jauh2.. takpe la.. berkorban skali skala kan.. (",)

alamak.. sebenarnya aku nak share benda lain.. tapi tercerita pasal lain pulak dah..
yang betulnya aku nak tunjuk video ni kat korang semua..

video

maaflah ye.. sampai senget kepala korang.. haha
aku tak tahu cane nak rotate.. aku kuno sket bab2 video ni..

gara-gara seronok bersembang time tu..
aku sampai terlanggar kon oren yg tersusun kat tepi jalan.. haihhh malu2..! haha

terima kasih kepada watak sampingan dalam video ni iaitu aimi dan syidah..
kalau korang rasa korang hebat.. ce teka mana satu aku dalam video tu??



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

15 comments:

ArulchelseA said...

masa cepat berlalu skang ni..kih kih kih

Tukang Karut said...

cepatnya masa berlalu... wuaa... tak cukup duit lagi ni...

zati embong said...

mananya masa fatin terlanggar kon 2?xde pun.haha.sebok nk tgk part 2 je.haha

fatin,dpt access blog tkg karut x?

ash said...

kan sonok klu terakam aksi cik ten10 langgar lari kon tu..hehehe

Hanis MY said...

huwaaa itulah cepat je berlalu utk tahun 2011 ni huhu...wahh vid masa mula2 sampai dulu eh

muhamad hanif said...

kahkahkah,

kau eksited sgt weh !!

cik ayin said...

lambat lagi bulan 8 la..hee

Cik TeN10 said...

ArulchelseA

=)

Cik TeN10 said...

Tukang Karut

tak cukup duit? nk beli apa?

Cik TeN10 said...

jat

ahaha.. video ni masa lepas langgar kon tu la jat.. ahaha

Cik TeN10 said...

ash

aipp2.. gigit kang =)

Cik TeN10 said...

kak hanis

bukanlah.. ni video masa kat fukui hari tu.. 2 mggu lepas kl xsilap.. ^^

Cik TeN10 said...

cik ayin

tak lambat dh la cik ayin.. 2 mggu je lagi.. ^^

Asrul "iLham" Sany said...

time goes by so slowly... Madonna

;-)p

Cik TeN10 said...

Asrul

ahaa.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...