:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, July 17, 2011

:: Hati kecilku berbicara ::

Assalamualaikum..

aku terguris.. berkecil hati..
semakin kuat ku genggam semakin jauh kurasakan ia pergi..
makin jauh.. dan terus jauh saat aku memerlukannya..
adakah aku terlalu bersandar padanya ..?

mungkin aku harus berpijak pada bumi yang nyata..
kembali pada jalan sebenar seorang musafir jalanan..
yang mampu untuk berdiri teguh sendirian walau dalam ribut taufan sekalipun..



Ya Allah.. berikanlah kekuatan kepada hambaMu ini..
Kau tunjukkanlah jalan yang benar kepadaku Ya Allah..
amin..

p/s : kadang kala.. kita sedih tapi kita tak mampu untuk meluahkan perasaan sedih itu.. cukuplah hanya sekadar ditemani walaupun tidak berbicara.. 




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

MataHati @ MH said...

lorr..pesal sedih sedih ni..?
ada big problem ke?
pi mengaji quran utk tenangkan perasaan

zati embong said...

adat fatin.jat tahu rasa 2.smpai tahap jat rasa lantaklah kalau xnk teman pun.jat bleh tngkan diri sndiri.

kita mmg xleh terlalu berharap.

♥ p a a n i ♥ said...

jgn la sdey2 huhu

Far8 budak baik said...

waaa sedihhh jeee..
aminnn..
takpe2 tbh kn hati yerr..
ade pape pangil je hero ni..
haha

Tukang Karut said...

amin kan doa tu... amin...

d_LA said...

nape ni ten??sila bertabah oke^^

mOon jOhari said...

...perempuan...mmg mcm 2...kita memerlukan teman yg sll ada untuk kita.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...