:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, July 22, 2011

:: Bisikan syaitan !! ::


Assalamualaikum..

sakit hati aku dengar.. tindakan yang agak melampau.. nak denda pun agak2 la.. kesalahan sekecil semut tapi denda tak mau2.. nak lanyak sampai mati baru puas hati gamaknya.. tak pun tengah naik angin pastu lepas kemarahan pada orang yang tak sepatutnya.. manusia2.. bawak2 lah bersabar.. ikut hati binasa.. bisikan syaitan semua tu.. 

.....

entry ni special untuk incik bf..

.....

sepanjang 4 tahun perkenalan kita.. tadi pertama kali saya dengar suara awak tak bersemangat dan tak ceria macam selalu.. hurmm saya risau awak.. awak bersabar ye wak.. saya tahu ape yang awak rasa tu sangat menyakitkan.. tapi saya yakin awak kuat..

tak lama dah awak nak kena lanyak.. tinggal beberapa bulan je lagi.. so awak bersabar k.. saya selalu doakan yang terbaik buat awak.. saya selalu doa semoga awak sihat selalu.. ape2 pun awak ingat tau.. saya selalu ada untuk bagi sokongan kat awak..

.....


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

16 comments:

siti kektus said...

gepren yg baik~ hehe ;p

Tukang Karut said...

sejuk hati dia kalau dia baca...

zati embong said...

fatin dgr n bagi semangat pd dia pun dia da rasa ok.insyaAllah.

adan said...

gelpren solehah... semoga hubungan korang berkekalan..

Cik TeN10 said...

siti kektus

ahahh.. kdg2 je baik.. kih3 ^^

Cik TeN10 said...

TK

sejuk ehh ?? harap2 cmtu la.. =)

Cik TeN10 said...

jat

insyaAllah.. risau dgar suara dia td..

Cik TeN10 said...

adan

amin.. insyaAllah.. =)

ORLANDO AHMAD said...

padan muka... nak jadi lelaki kena lanyak tu biasa la...

(gua ni takde simpati kah3)

Cik TeN10 said...

ORLANDO

ckp mmg senang ma.. lu tak merasa.. kena sebat segala.. dari pg sampai ke malam..

ORLANDO AHMAD said...

hahahha gua gurau aje la... okey3 simpati

Cik TeN10 said...

ORLANDO

risau ni.. smpai sekarang ni xbalik2 lagi.. hmmm

ORLANDO AHMAD said...

doa la banyak2... (gua cuba nak paham situasi)

Cik TeN10 said...

ORLANDO

tu sudah semestinya.. semoga dipermudahkan segala urusan..

ash said...

thanks awk.. awk sumber kekuatan sy tau..=)

Cik TeN10 said...

ash

ehh awk.. sempat lagi on9.. ari ni awk rest ye.. sy nk kuar jejalan.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...